En hoe hebt ge dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag?Bart P schreef:uw dienaren
Eerste testrit
- Vich
- Naam: Virginie
- Auto: Elise MK1
Re: Eerste testrit
Seize the day
-
- Naam: Bart
- Auto: Elise S2
Comment :
Aangezien de Evora pas volgende maand officieel wordt voorgesteld aan de pers heeft Steven gevraagd karig te zijn met "commentaar" :
Ik kan jullie verzekeren dat de Evora de wegligging en het stuurgedrag heeft van de Elise maar van binnen erg comfortabel en luxueus overkomt. In de lagere toeren is de motor nauwelijks hoorbaar maar vanaf 4000 toeren heeft ie de echte sound van een V6, ook in het interieur maar steeds discreet. Aangepaste uitlaten ed. komen er snel aan.
De rest volg. Hopelijk hebben jullie hier iets aan !
Aangezien de Evora pas volgende maand officieel wordt voorgesteld aan de pers heeft Steven gevraagd karig te zijn met "commentaar" :
Ik kan jullie verzekeren dat de Evora de wegligging en het stuurgedrag heeft van de Elise maar van binnen erg comfortabel en luxueus overkomt. In de lagere toeren is de motor nauwelijks hoorbaar maar vanaf 4000 toeren heeft ie de echte sound van een V6, ook in het interieur maar steeds discreet. Aangepaste uitlaten ed. komen er snel aan.
-
Wel Vich, de pa zaliger van Steven Crijns is een ex-collega van mijn schoonvader. De moeder van Steven woont momenteel in het aanpalende appartementsgebouw van mijn schoonouders. Steven is trouwens van Rekem, een buurgemeente van Maasmechelen, en zo praat je als eens gemakkelijker met elkaar. Steven is immers een zeer symphatieke gast die echt wel met beide voeten op de grond is blijven staan.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Klopt, Steven (of moet ik zeggen Mr. Crijns) is een zeer sympatiek persoon, heb hem gesproken op de voorstelling van de Evora.
Misschien moet je hem het forum es aanwijzen, dat zou nog eens een aanwinst zijn zeg!
Misschien moet je hem het forum es aanwijzen, dat zou nog eens een aanwinst zijn zeg!
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
-
Heb ik gisteren uiteraard gedaan Frederik !! Hoe vind je als kenner trouwens mijn foto's??
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Lucky You!!!!
Deze Evora is de eerst die ik op de baan had gezien. Ik had deze al zien staan aan de Quick in Kontich. Op de dag dat hij bij Frédéric werd voorgesteld

Deze Evora is de eerst die ik op de baan had gezien. Ik had deze al zien staan aan de Quick in Kontich. Op de dag dat hij bij Frédéric werd voorgesteld

-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
@ Bart P ..."you lucky basterd."....
ik had deze auto al eerder zien staan op het net ad ikea in pakketvorm
... volgens de lotus dealers zijn er een 10 tal oranje Evora's aan het rondtoeren in Europa voor pub doeleinden,enfin zo heeft mijn vrouwke het toch begrepen op de Evora voorstelling onlangs in Oostende? we hebben ons direkt stante pedaal opgegeven om er ook eens een dag/week gratis en voor nikskens reklame mee te maken... maar......

- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Yep, het lekkere geluid van een V6 kan ik bij mijn A310 ook zo van genieten!Bart P schreef:Comment :

- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Machtig.
Ik denk dat iedereen hier nu wel een beetje jaloers is.
Dat oranje alleen al.
Van mijn part mogen ze er een open dak HotWheels versie van op de markt brengen,
a slighty 340-R'd Evora, of zo.
Ik denk dat iedereen hier nu wel een beetje jaloers is.
Dat oranje alleen al.
Van mijn part mogen ze er een open dak HotWheels versie van op de markt brengen,
a slighty 340-R'd Evora, of zo.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
... dan komt het interieur bij Mr. Crijns thuis uit de ikea ?
http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009191723

http://spots.autogespot.com/viewimages. ... 2009191723
Besser laufen, als faulen.