had graag deze tour meegereden, maar heb voor die dag in de namiddag al een afspraak in mijn agenda staan
maar de startplaats is niet ver, kom zeker naar de start kijken in Kontich, misschien ook nog naar de eerste aperostop in Geel, of start mee en rij mee in het eerste deel tot 12 uur waarna we wel zullen moeten afhaken
zullen die dag wel zien en dan afspreken met de organisatie
Ik kom ook naar de start kijken. Geen tijd voor de hele tour. Is er iemand met een Elise S2 1ZZ die wat dingen heeft getuned en ik eens mee kan praten? Tot morgen!
Daarstraks even langs de parking gereden van het restaurant in Kasterlee. Tjonge stonden heel wat juweeltjes tussen. Kon er helaas niet bij zijn. Benieuwd naar de foto's
Beetje verbaasd dat er nog geen foto's geplaatst zijn.
We hebben in ieder geval zeer genoten van de rit en wil de organisatie ook nogmaals bedanken. Zeer bijzonder om zo een groot aantal Lotus bij elkaar te zien.
De namiddag was voor mij persoonlijk qua rijderswegen wel beter dan de ochtend waar we veel dorpskernen doorkruisten. Tenslotte: dinner was top qua kwaliteit en organisatie. Kijk al uit naar de 2017 editie!
Hierbij enkele foto's van tijdens de dag...
We waren vroeg aanwezig.... de zon was al aanwezig en zou de rest van de dag blijven.....
IMG_2159.jpg (573.07 KiB) 7978 keer bekeken
Lotus Rainbow... altijd indrukwekkend
IMG_2169.jpg (738.35 KiB) 7978 keer bekeken
Gulf Brothers
IMG_2174.jpg (887.06 KiB) 7978 keer bekeken
Oranje / Wit / Blauw ... bijna de Nederlandse vlag tijdens de lunch...
IMG_2190.jpg (708.84 KiB) 7978 keer bekeken
Bijlagen
Niemand wilde naast de Porsche parkeren.... opzet of toeval? Ik hoop dat Scuderia Antverpia ook van de LDT heeft genoten... De klassieke Mercedes Pagode was een plaatje en kon het tempo aardig volgen.
IMG_2198.jpg (578.73 KiB) 7978 keer bekeken
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.