Om het gezellig te maken zorgen we voor een heel klein beetje omkadering

't Was van te moeten.Capitol schreef:Maar nu geloof ik iets: Bart P en Dachero gaan effectief meerijden? Straf! Goed bezig mannen!
Ik had nochtans alleen cola gedronken die avondthiva schreef:'t Was van te moeten.Capitol schreef:Maar nu geloof ik iets: Bart P en Dachero gaan effectief meerijden? Straf! Goed bezig mannen!
Als de drank is in de man...
Ik had het over BartP.dachero schreef:Ik had nochtans alleen cola gedronken die avondthiva schreef:'t Was van te moeten.Capitol schreef:Maar nu geloof ik iets: Bart P en Dachero gaan effectief meerijden? Straf! Goed bezig mannen!
Als de drank is in de man...
We hebben besloten om als LTL-ers onze groepsgeest aan te wakkerenBart P schreef:Inderdaad. Het idee is ontsproten na ettelijke Duvels![]()
Ah klinkt goed: catering, technische bijstand, pitspoezen! Ik ben benieuwd. En dus zelfs geen eten meenemen, heel interessantdachero schreef:We hebben besloten om als LTL-ers onze groepsgeest aan te wakkerenBart P schreef:Inderdaad. Het idee is ontsproten na ettelijke Duvels![]()
De meeste zullen die dag dus ook aanwezig met de nodige omkadering![]()
We pakken dus uit met 2 ingeschreven wagens en piloten en de rest zorgt voor de technische bijstand en catering
Je zal onze mobilhome met onze catering en met onze pitspoezen wel zien staan
Kom gerust een praatje doen en misschien lichten we al een tipje van de sluier op van onze toer van 2015![]()