de intentie is er hier wel om ns met ons madam naar t zuiden te trekken, doch t grootste probleem is de kleine koffer van mn S4 (tenminste als je weet hoeveel die van ons meesleurtFutse schreef:Deze zomer gaan mijn vriendin en ik naar goede gewoonte op reis naar m'n ouders in de Provence, vlakbij Draguignan. De rit is een 1200 km, en we doen deze omwille van de kindjes (2,5 jaar en 3 maanden deze zomer) in 2 dagen met overnachting in een chambre d'hôte. Traditioneel zijn de etappes Gent-Lille-Reims-Dijon-Lyon-Aix en Provence-Draguignan.
Vermits er dit jaar voor het eerst een Lotus in de garage staat, gaat deze uiteraard mee! Ik met de Lotus en madam en gasten in de andere auto (wat een vrouw toch). Bedoeling is dus om de eerste dag een flink eind autosnelweg te doen, en de tweede dag binnendoor het Zuiden te bereiken. Heeft iemand deze trip al gedaan en zijn er bijgevolg gouden tips? Advies of meningen van iedereen omtrent deze reis zijn natuurlijk welkom.
B

Zou wel leuk zijn, met n Esprit richting zuiden ; mss eens iets organiseren in de toekomst ? Hoe meer zielen ...