Pffff, hij rookt en drinkt niet zoals zijn vrienden ..... Voor de eerste keer in mijn leven ben ik blij dat ik rook en drink ...

Ik vraag me af hoeveel meter ver ge in belgië raakt vooraleer tegengehouden te worden door de flikken met zone pedestrian-mower...stekki schreef: Ik stel voor dat jij je Elise ook zo ombouwt dan, om snelle tijden neer te zetten.
Ik vraag me af of dit wel kan voor de Nederlandse APK?XLR8R schreef:Ik vraag me af hoeveel meter ver ge in belgië raakt vooraleer tegengehouden te worden door de flikken met zone pedestrian-mower...stekki schreef: Ik stel voor dat jij je Elise ook zo ombouwt dan, om snelle tijden neer te zetten.
Volgens mij gaat dat, zoals daar veel gaat :pErwin schreef:Ik vraag me af of dit wel kan voor de Nederlandse APK?XLR8R schreef:Ik vraag me af hoeveel meter ver ge in belgië raakt vooraleer tegengehouden te worden door de flikken met zone pedestrian-mower...stekki schreef: Ik stel voor dat jij je Elise ook zo ombouwt dan, om snelle tijden neer te zetten.
Wat Nederlandse input graag
Als ik de ambitie zou hebben om Time Attack te doen in de UK, dan zou ik dat doenstekki schreef:Ik stel voor dat jij je Elise ook zo ombouwt dan, om snelle tijden neer te zetten.Emiel schreef:Diegene die het lelijk vinden zullen wel poetsers zijn![]()
Dit is een auto voor snelle tijden op het circuit te zetten, praktisch boven nut.
Mensen zijn weer makkelijk met oordeel.Bart P schreef:Meent ge dat Emiel ?????
Komt er een man bij de dokter en hij vraagt: "Dokter, kunt u mij misschien vertellen of ik nog 20 jaar te leven heb?" Zegt de dokter: "Rookt u?" "Nee", zegt de man. "Drinkt u?" "Nee, ook niet!" "Heeft u extreem veel sex?", vroeg de dokter tot slot. "Praktisch niet, ik leef heel gezond", bevestigt de man. Zei de dokter: "Waarom zou u dan in hemelsnaam nog twintig jaar WILLEN leven???"Pffff, hij rookt en drinkt niet zoals zijn vrienden ..... Voor de eerste keer in mijn leven ben ik blij dat ik rook en drink ...