23/06/2013: LOTUS TOUR LIMBURG [picts & comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

23/06/2013: LOTUS TOUR LIMBURG [picts & comments]

Bericht door thiva »

Voila LTL 2013 is weer voorbij. Bedankt om zo talrijk aanwezig te zijn. zonder jullie uiteraard ook geen LTL.

Ook bedankt aan onze fotografen die vast weer prachtige plaatjes geschoten hebben. Geef ze wat tijd om alle beelden te verwerken. We geven jullie een seintje wanneer ze op onze website staan.

Binnenkort steken we de koppen nog eens bij mekaar om alles te evalueren en om te zien of er een LTL 2014 komt.

Bedankt voor de fijne dag. 8-)
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Peter D
Naam: Peter
Auto: Elan M100

Re: 23/06/2013: LOTUS TOUR LIMBURG [picts & comments]

Bericht door Peter D »

Frederik schreef:... gelukkig kon ik een hulplijn bellen (Peter) want de wissers op de mooie Exige V6 waren in een erbarmelijk staat, maar ik kreeg op de grote markt van Tongeren stantepede een nieuwe Bosch wisser geïnstalleerd. 'n wereld van verschil ... mijn eeuwige dank aan BDCPeter!
Gelukkig had BDC Gunther ;-) aka Bluedarkness de juiste nog op voorraad op zijn zaak. Zo kon ik die 's morgens nog snel meenemen.
Ondertussen is het Peter D ipv BDCPeter, doch met veel plezier samen met BDCartuning voor een oplossing gezorgd.
Zo werd niet enkel de organisatie, maar ook de perswagen gesponsord ;-)
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
stekki
Naam: Stijn
Auto: no lotus

Bericht door stekki »

Jep, was een geslaagde dag, leuke rit, lekkere cava, lekker eten, het weer was nog wel OK. Volgend jaar zeker weer van de partij!!
Light is not right
ddez
Naam: Dirk
Auto: Ne witte

Bericht door ddez »

Alweer een schot in de roos, bedankt mannen!

Maar we hebben weer iemand ziek gemaakt... Het was het eerste Lotus event voor mijn co-piloot en die is dan ook ineens verkocht / verloren.

Dus na wat diplomatieke interventie van mijn kant is er vanavond een echtscheiding vermeden en zal er binnen maximum 2 jaar nog een Lotus in de vriendenkring komen. Wij weten natuurlijk al lang dat het helemaal niet zo lang gaat gebeuren ;)

En nu slapen...

Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

Als je meerijdt in zo event, besef je dikwijls niet hoeveel werk hier is ingestoken.
Daarom dikke pluim aan de organisatie! En ook aan de deelnemers. Er werd zeer netjes gereden en heb niemand er een race van zien maken.
Heb helaas enkel de ochtend kunnen rijden, maar als dat het voorprogramma voor de middag was...geweldig! Mooi baantjes, verbindingsstroken waar je eens kon gassen (tot 4000T/m :cry: ) en veel herkenbare plaatsen gepasseerd toch (en perfecte co-piloot met Vie!).
Heb een mooie 430 rodagekilometers gedaan gisteren...nog 1700 te gaan...

Tnx LTL gasten, het was meer dan de moeite waard!
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Was leuk ! Thanks !!

Nu maar hopen dat ik m'n copiloot (B-Art) heb kunnen overtuigen om z'n Exige NIET te verkopen .... (viewtopic.php?f=20&t=5523)
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Peter D schreef: Zo werd niet enkel de organisatie, maar ook de perswagen gesponsord ;-)
:mrgreen:
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

thiva schreef:
Frederik schreef: Ontbijt lekker, middagmaal lekker, avondmaal lekker, enkel hoorde ik dat bij bepaalde mensen het menu niet klopte? Bij mij alvast wel (vis).
Dat ging om de veggies Fred en dat was inderdaad een fout van de eindlocatie.
Fie en ik zijn zelf vegetariërs en het werd door de organisatie aangekaart. Het was echter te laat om dit nog recht te trekken. Sorry daarvoor.
Ik vond het zeker lekker, maar het was niet wat afgesproken was. ;)
Hoorde het aan onze tafel, heb nog even op de site willen kijken maar toen was mijn GSM plat :)

Denk niet dat ze hongerig naar huis zijn gegaan ...
gertje
Naam: gertje
Auto: speedster 2.2

Bericht door gertje »

Prachtig werk mannen,

Was een leuke dag, spijtig genoeg had ik 's morgens de Kodak vergeten
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Peter D schreef:
Frederik schreef:... gelukkig kon ik een hulplijn bellen (Peter) want de wissers op de mooie Exige V6 waren in een erbarmelijk staat, maar ik kreeg op de grote markt van Tongeren stantepede een nieuwe Bosch wisser geïnstalleerd. 'n wereld van verschil ... mijn eeuwige dank aan BDCPeter!
Gelukkig had BDC Gunther ;-) aka Bluedarkness de juiste nog op voorraad op zijn zaak. Zo kon ik die 's morgens nog snel meenemen.
Ondertussen is het Peter D ipv BDCPeter, doch met veel plezier samen met BDCartuning voor een oplossing gezorgd.
Zo werd niet enkel de organisatie, maar ook de perswagen gesponsord ;-)
Aargh natuurlijk Peter D, skjoes me ... was gisteren avond toch wat moe blijkbaar ... Waregem > Tongeren > (zeg maar stevige) rondrit én dan nog es naar huis, ´t was alvast een leuk dagje sturen. :)

Nee, ja ... heel erg bedankt aan Peter en Gunther van Bluedarkness om de juiste onderdelen beschikbaar te stellen, toen ik aan de ontbijttafel zat hadden Peter en Gunther op de parking mijn probleem al opgelost. :o Ervoor hell, ... erna´n heelal van ´n verschil.

Lotus moet echt es praten met Bosch ... doen ze toch al ivm de electronica?
Plaats reactie