dan komt dat machine nog is uit zijn garage

Tino, dat is bijna 3uur rijden!! Persoonlijk vind ik het wat ver om daar even naar een receptie te gaan + de arrogantie dat RHD niet welkom is?????zeldzame kanarie schreef:als het zonnetje schijnt dat weekend ga ik een kijkje nemen.
Inderdaad, er lopen misschien 5 mensen van Van der Kooi rond die zich er 'mogelijk' druk over maken en 40 liefhebbers die het niets uitmaakt of je nu LHD of RHD rijdt. Daarbij, alle RHD import zorgt voor extra onderhoud waar zij ook wel bij varen.Emiel schreef:Heb meer gezever gehoord dat motor coversies en rhd niet erg geliefd is bij vd kooi. Jammer maar dat moet je niet tegen houden.
ik ga dan ook op zondag, maar plan nog niks definitief.Coen schreef:Tino, ga je net als Joost en Hendrik-Jan op zondag? Ik zit dan namelijk ook aan de zondag te denken.
anders rij ik ook drie uur aan een stuk uit verveling rond op ne zondag.. tot mijne knie begin't pijn te doen van de koppeling in te drukken, en mijn oren pijn doen van de uitlaatstekki schreef:Tino, dat is bijna 3uur rijden!! Persoonlijk vind ik het wat ver om daar even naar een receptie te gaan + de arrogantie dat RHD niet welkom is?????zeldzame kanarie schreef:als het zonnetje schijnt dat weekend ga ik een kijkje nemen.
Thanks but no thanks....