Supercharge your weekend, V/d Kooi, 13/14 april

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
zeldzame kanarie
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Re: Supercharge your weekend, V/d Kooi, 13/14 april

Bericht door zeldzame kanarie »

als het zonnetje schijnt dat weekend ga ik een kijkje nemen.
dan komt dat machine nog is uit zijn garage :)
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
Coen
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S

Bericht door Coen »

Tino, ga je net als Joost en Hendrik-Jan op zondag? Ik zit dan namelijk ook aan de zondag te denken.
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
stekki
Naam: Stijn
Auto: no lotus

Bericht door stekki »

zeldzame kanarie schreef:als het zonnetje schijnt dat weekend ga ik een kijkje nemen.
Tino, dat is bijna 3uur rijden!! Persoonlijk vind ik het wat ver om daar even naar een receptie te gaan + de arrogantie dat RHD niet welkom is?????

Thanks but no thanks....
Light is not right
Emiel
Naam: Emiel
Auto: Motorsport/Exige S1

Bericht door Emiel »

Heb meer gezever gehoord dat motor coversies en rhd niet erg geliefd is bij vd kooi. Jammer maar dat moet je niet tegen houden.

Leuke middag met gelijk gestemde en beetje stemming maken als ene zit te zeveren dat iets slecht is ;)
Coen
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S

Bericht door Coen »

Emiel schreef:Heb meer gezever gehoord dat motor coversies en rhd niet erg geliefd is bij vd kooi. Jammer maar dat moet je niet tegen houden.
Inderdaad, er lopen misschien 5 mensen van Van der Kooi rond die zich er 'mogelijk' druk over maken en 40 liefhebbers die het niets uitmaakt of je nu LHD of RHD rijdt. Daarbij, alle RHD import zorgt voor extra onderhoud waar zij ook wel bij varen.
Daarnaast hebben ze zelf een RHD Elise in de showroom staan, dan zouden ze dat toch ook moeten weigeren? Oh nee, daar kunnen ze op verdienen en dan mag het wel;)

Gewoon gaan dus, LHD of RHD, het wordt vast leuk! Afbeelding
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
stekki
Naam: Stijn
Auto: no lotus

Bericht door stekki »

ALS ik zou gaan, zou het met de daily zijn... Twijfel nog heel sterk.
Light is not right
HJW
Naam: Hendrik-Jan
Auto: Elise S2

Bericht door HJW »

Ik ben ook geen echte Vd Kooi fan maar lijkt mij wel leuk om wat mooie Lotussen te zien en andere eigenaren te spreken.
Lotus Elise S2 2005
Emiel
Naam: Emiel
Auto: Motorsport/Exige S1

Bericht door Emiel »

Lijkt me gezellig. Maar ik moet even kijken hoe alles loopt, alles is voor mij last minutecall.

Als ik ga dan ga ik met de Lotus :)
Krijgt die meteen een shake down na de winter.
zeldzame kanarie
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Coen schreef:Tino, ga je net als Joost en Hendrik-Jan op zondag? Ik zit dan namelijk ook aan de zondag te denken.
ik ga dan ook op zondag, maar plan nog niks definitief.
enkel als het droog is ga ik.. laat nog iets weten :)
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
zeldzame kanarie

stekki schreef:
zeldzame kanarie schreef:als het zonnetje schijnt dat weekend ga ik een kijkje nemen.
Tino, dat is bijna 3uur rijden!! Persoonlijk vind ik het wat ver om daar even naar een receptie te gaan + de arrogantie dat RHD niet welkom is?????

Thanks but no thanks....
anders rij ik ook drie uur aan een stuk uit verveling rond op ne zondag.. tot mijne knie begin't pijn te doen van de koppeling in te drukken, en mijn oren pijn doen van de uitlaat 8-) zolang het die dag maar droog blijft ben ik content. van die arrogantie moet je je niks aantrekken ;) ze zijn gewoon jaloers op je pure engelse lotus :mrgreen: links gestuurde M3's bekijken ze in engeland ook met een scheef oog. :)
Plaats reactie