Lotus??? Jawadde
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Re: Lotus??? Jawadde
Volgens mij heb je gewoon erg veel pech. Dat kan ook niet blijven duren. Veel sterkte nog.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- zeldzame kanarie
- Naam: Tino
- Auto: Exige RGB
- Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart
niet te geloven!! volgens mij had de fabrieks arbeider die hem bouwde de avond voordien serieus gezopen.tibby schreef:Een nieuwe elise s met nu 1100 km op de teller. Is 2 maanden geleden nieuw gekocht. FIJN HE

touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
- frankenstijn
- Naam: Frank
- Auto: Elise S 2012
- Contacteer:
zelfde type,,2300km op de teller
draait als een zwitsers uurwerk.

draait als een zwitsers uurwerk.

-
- Naam: Andre
- Auto: speedster powerrrrrrrrr
- zeldzame kanarie
- Naam: Tino
- Auto: Exige RGB
- Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart
zou maar is goed op de tafel gaan slaan waar je hem hebt gekocht.tibby schreef:die van mij is een horloge van de rommelmarkt
ik zou fox wild worden

touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
- claudevdvd
- Auto: Exige v6 LF1
Alleen kalmte kan u redden.!!!
Ik hoop dat dit een eenmalig geval is en dat de exige's die nu van de band rollen wat beter in elkaar zitten.
Ik hoop dat dit een eenmalig geval is en dat de exige's die nu van de band rollen wat beter in elkaar zitten.
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Ik denk het ook. Je hebt een van de mooiste Elise's, zo niet de mooiste. Geef het even de tijd en het komt allemaal vast goed, je hebt immers garantie. Het is toch jammer om 'm zomaar aan de kant te schuiven?claudevdvd schreef:Alleen kalmte kan u redden.!!!
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
-
Inderdaad, mezelf opjagen heeft geen zin. Laat staan dat de dealers er iets kunnen aan doen. Zij hebben ook geen glazen bol of het een "goede" lotus was. Lotus Wallonie gaat alles netjes oplossen voor me en een zaak openen tegen Lotus zelf. Ik ben eens benieuwd.
grtz
grtz
F.Janssen z20let tuning ;)
- molleke
- Naam: Pascal
- Auto: Exige mk1,evora mansory
in lotus wallonie gekocht , gelijk bij mij met de evora mansory , amai dat beloofd

-
De wagen komt van Verhiest. Zoals ik al op voorhand zei, de dealers kunnen er niets aan doen. Het is niet dat ik de schuld op een dealer schuif . Waarom ga ik naar Lotus Wallonie dan? Omdat dit 35 km van mijn thuis is i.v.m. 220km Verhiest. grtz
F.Janssen z20let tuning ;)