Group Lotus boss Dany Bahar suspended
- elwood
- Naam: Pascal
- Auto: Lotus Elise cup 250
- Contacteer:
Re: Group Lotus boss Dany Bahar suspended
Hopelijk komt er iemand in de plaats met minder waanzinnige plannen die
Lotus wel op de baan houden want zoals het er nu aan toe gaat...
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Ik denk dat hij ook niet zou inschrijven als deelnemer, wetende dat hij daar nog meer kritische vragen kan krijgen dan van de raad van bestuur van DRB Hicom.mindp0wer schreef:Sorry die is niet uitgenodigd.BramVP schreef:Goede zaak. Nu heeft Dany Bahar tijd om naar de Lotus Tour Limburg te gaanFrederik schreef:Goed of slechte zaak? Wat denken jullie?

Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Tom DC
- Naam: Tom
- Auto: (nog) geen Lotus
In hoeverre zouden die "waanzinnige plannen" van hemzelf komen? Hij voert altijd het woord en staat in the picture ja, maar in hoeverre worden die beslissingen door hemzelf genomen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat 1 man alleen zoveel te zeggen heeft (had).elwood schreef:Hopelijk komt er iemand in de plaats met minder waanzinnige plannen die
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Dat zou ik nog niet durven zeggen, hij is aangenomen voor zijn plannen/visie ... toch? Hij was toch niet de enige die gesolliciteerd heeft? En bij die sollicitatiegesprekken zullen de plannen van het bedrijf samen met de visie van de persoon die de job wilde toch wel moeten overeen zijn gekomen, anders neem je die toch niet aan?Tom DC schreef:In hoeverre zouden die "waanzinnige plannen" van hemzelf komen? Hij voert altijd het woord en staat in the picture ja, maar in hoeverre worden die beslissingen door hemzelf genomen? Ik kan me moeilijk voorstellen dat 1 man alleen zoveel te zeggen heeft (had).elwood schreef:Hopelijk komt er iemand in de plaats met minder waanzinnige plannen die
Ik vond de plannen van Lotus (wie ze bedacht heeft laat ik in het midden) niet zo slecht. Als ze maar amper verdienen op een Elise/Exige dan kan ik er best mee leven dat ze up-market modellen maken waar ze wel winst mee kunnen maken. Trouwens ... de jet-set en de überrijken die kopen geen Elise/Exige maar een overpriced Veyron, Ferrari, Lambo en misschien toekomstige Eterne en/of Esprit. Dat Lotus en Bahar lonkten naar de Amerikaanse filmindustrie kan ik ook nog volgen, want daar zit (de) poen, de poen om die dure Eternes en Esprits te slijten (en geld binnen te brengen bij het bedrijf).
Het enige wat ik van de nieuwe plannen niet mee eens ben/was de extreme uitgaven in de motorsport en de nieuwe Elise met een te grote motor voor racer / instapper.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- co-driver
- Naam: Kurt
- Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Ik hoop dat de plannen van de vorige CEO voor een deel uit 'de motteballen' word gehaald en door ene Gordon Murray aan de huidige 'normen' wordt aangepast
- New Esprit V8 & V6
-Exige S
-Evora ( een idee van de 'oude' CEO)
-Hot hatch / City Car
-Huidige Elise met eigen motor , 1 liter / 3 cilinder turbo /150 pk (zie proActive Issue 44 ) basis prijs net onder 25000 £
_ Lotus Engineering blijven ontwikkelen en opgedane ervaring meer toepassen op eigen auto's
Motorsport ; GT Races , R-GT Rally en vooral verder doen met de verschillende Lotus Cup's en hun Driving Experiance
Een simpel plan van een 'gewone' Lotus-fan .....
ps. om op TomDC zijn vraag te ontwoorden ; de persoon die Mr B heeft binnegehaald bij Lotus , nam 'toevallig' kort na het nieuws dat DRB-HICOM MrB aan de kant had gezet zelf ontslag als CEO van de Proton Holding ......
- New Esprit V8 & V6
-Exige S
-Evora ( een idee van de 'oude' CEO)
-Hot hatch / City Car
-Huidige Elise met eigen motor , 1 liter / 3 cilinder turbo /150 pk (zie proActive Issue 44 ) basis prijs net onder 25000 £
_ Lotus Engineering blijven ontwikkelen en opgedane ervaring meer toepassen op eigen auto's
Motorsport ; GT Races , R-GT Rally en vooral verder doen met de verschillende Lotus Cup's en hun Driving Experiance
Een simpel plan van een 'gewone' Lotus-fan .....
ps. om op TomDC zijn vraag te ontwoorden ; de persoon die Mr B heeft binnegehaald bij Lotus , nam 'toevallig' kort na het nieuws dat DRB-HICOM MrB aan de kant had gezet zelf ontslag als CEO van de Proton Holding ......
Lotus makes greencars ..... funcars!!
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
ik geloof dat steeds minder mensen geinteresseerd zijn in wie de baas is bij Lotus na al dat gedoe van de afgelopen 3 jaar. Een deel van het Bahar beleid was afscheid te nemen van de liefhebbers met een Elise/Exige en op zoek te gaan naar een rijkere doelgroep. Nu hoop ik dat de nieuwe plannen meer respect zullen hebben voor de huidige groep rijders. Ik vrees wel dat productie mogelijk naar Maleisie kan verhuizen
het is overigens gewoon HICOM. Dat DRB betekent ongeveer hetzelfde als SA (Societe Anonyme) in BE of BV/NV (besloten/naamloze venootschap) in NL
het is overigens gewoon HICOM. Dat DRB betekent ongeveer hetzelfde als SA (Societe Anonyme) in BE of BV/NV (besloten/naamloze venootschap) in NL
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Ik blijf van mening dat de geliefde Elise/Exige zoals deze nu bestaan perfect kunnen Lotus zijn, blijven en gebouwd worden naast de rijkere doelgroep hun wagens.Jeroenbox schreef:ik geloof dat steeds minder mensen geinteresseerd zijn in wie de baas is bij Lotus na al dat gedoe van de afgelopen 3 jaar. Een deel van het Bahar beleid was afscheid te nemen van de liefhebbers met een Elise/Exige en op zoek te gaan naar een rijkere doelgroep. Nu hoop ik dat de nieuwe plannen meer respect zullen hebben voor de huidige groep rijders. Ik vrees wel dat productie mogelijk naar Maleisie kan verhuizen
Vroeger had je naast de Elise, Elan toch ook de dure Esprit (V8)? Dus waarom zou het nu niet kunnen/mogen/werken?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Sniffpetrol heeft een nieuwe t-shirt gelanceerd...
Waarschijnlijk op verzoek van Fastcooki3
http://sniffpetrol.shotdeadinthehead.co ... x?pid=4537
Waarschijnlijk op verzoek van Fastcooki3

http://sniffpetrol.shotdeadinthehead.co ... x?pid=4537
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- lotusbert
- Auto: 2-11 / Elan Sprint
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Iets uniek voor in de originals-collectie ?Red Baron schreef:Sniffpetrol heeft een nieuwe t-shirt gelanceerd...

Inderdaad hilarisch, zoals steeds van Sniff en consoorten.lotusbert schreef:Of een berichtje van Dany Bahaha...![]()

Ware het niet dat de toestand lichtjes dramatisch is ...

Oh ja, zou hij in afwachting van de beslissing door hoger hand
en ter dekking van de lifestyle-kosten om op te trekken met zijn dure hollywoodvrienden ...
... kaartjes knippen aan de inkom van Ferrariworld ?
Besser laufen, als faulen.