In mijn ogen zijn zeilhandschoenen nog véél elitairder.
Wielerhandschoenen, zit ook wat in dezelfde sfeer, maar veel 'volkser'.
Nu schijn bedriegt want met € 9,95 kom je bij de meeste fietsenhandelaars niet toe.
Trouwens die fietshandschoenen geven meer grip dan de meeste trendy autohandschoenen in leer.
En grip gaat toch voor style, nietwaar ?
Besser laufen, als faulen. Better to run than to rot.
Nice one!
Ik gebruik meca handschoenen van Sparco http://www.rallynuts.com/motorsport-mec ... loves.html
Duurt even voordat het synthetisch materiaal aangenaam aanvoelt, maar daarna geven ze een heel positief gevoel bij sturen en schakelen. En uiteraard goed tegen zweetpootjes.
maar gewoon uit sympathie ook nog de handschoenwinkel uit de jaren stillekes vermelden in de Galerie Toison d'Or in BXL, bij de ingang aan de kant van Grote Mark. Direct na de McDo rechts. Vriendelijk en knowledgeable, en desgewenst erg geschikt voor de meer truttige Lotus liefhebber.
heb alpine stars zeer content van maar niet goedkoop, 80euro per paar.
heb altijd zweet handjes opt circuit, deels door de adrenaline maar ook soms van de schrik dat ik hem in de prak rij of dat iemand mij in de prak rijd. je weet maar nooit of er een GT3 of een ander soort van lotus killer te laat in de remmen gaat.
mischien ruilen met een caterham R500 dan ben ik de kat die eens achter de muis jaagd.