09/04/2012 : Lotutreffen Heuvelland (paasmaandag)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Cowan Scott
Naam: Cowan Scott
Auto: Elise 1.6 Persian Blue
Contacteer:

Re: 09/04/2012 : Lotutreffen Heuvelland (paasmaandag)

Bericht door Cowan Scott »

Desondanks het weer was het zoals gewoonlijk een zeer toffe dag met toffe gezelschap.
Ben net weer aangespoeld in Schotland.. Tjongens wat een slecht weer hier! ..morgen weer sneeuw :roll:

Hopelijk tot volgend jaar! En nogmaals bedankt aan Johny en mede organisatoren van de rit.

Cowan
BramVP
Naam: Bram
Auto: Geen

Bericht door BramVP »

Peter D schreef:En BramVP als bijrijder, heeft sinds gisteren een agressievere versie van het Lotusvirus opgedaan ;-).

Ondertussen het bolleke-pijlke systeem volledig onder de knie, nog nagenietend van de sfeer, de comfortabele elan zetel en de goede stuurkunsten en steeds meer verliefd op Elise, hierbij wat foto's van toen de auto's er al wat minder proper uitzagen dan op de foto's van rudi ruby:

En een top-tip van de eigenares van de stopplaats 's avonds: als je je sleutel op de achterbank vergeet, sla dan gewoon je raampje in en je hebt hem zo terug :lol:
Bijlagen
ATT56594.jpg
ATT26687.jpg
ATT00626.jpg
ATT17709.jpg
Ruben
Auto: Geen

Bericht door Ruben »

Er valt op eens een kwartje bij mij. Ik dacht altijd, waarom rijden er meer Lotussen rond in België?! Ik denk omdat jullie zo weinig mogen aanpassen aan auto's en dat het product dan maar meteen goed moet zijn :lol:
Plaats reactie