VI Performance OBDII Logic Race Tuning Box Lotus Elise ...
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: VI Performance OBDII Logic Race Tuning Box Lotus Elise .
Misschien toch es kijken voor racelogic ...
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=1331
Racelogic is de referentie inzake dergelijke toestellen, in gebruik door oa. veel autoconstructeurs - ook Lotus & vb. bekende media als TopGear ...
Racelogic is de referentie inzake dergelijke toestellen, in gebruik door oa. veel autoconstructeurs - ook Lotus & vb. bekende media als TopGear ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
hoe zit het met het gebruiksgemak van de racelogic en waar haalt hij de stroom vandaan ,is hij makkelijk te gebruiken door iemand die geen zin heeft in het lezen van ingewikkelde handleidingen

Frederik schreef:Misschien toch es kijken voor racelogic ...
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
stoom komt via de 12v aansluiting in (onder) je dashboard.billie schreef:hoe zit het met het gebruiksgemak van de racelogic en waar haalt hij de stroom vandaan ,is hij makkelijk te gebruiken door iemand die geen zin heeft in het lezen van ingewikkelde handleidingen![]()
Frederik schreef:Misschien toch es kijken voor racelogic ...
is plug and play! (echt)
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Gerben
- Auto: Exige
http://www.lambda-tuning.de/index.htmlbillie schreef:ik vind nergens duidelijke prijzen van de dashdaqrasasoufe schreef:Ik dacht wel dat het mogelijk is om G-krachten te meten. Je kunt er iig wel een optionele gps- en een 3 assen versnellingssensor op aansluiten.
-
- Naam: Dimitri
- Auto: geen lotus
- Contacteer:
snelheid kan je bij vi monitor kiezen ofwel in km/h ofwel in mijlen afbeeldenbillie schreef:kun je de VI monitor instellen dat de snelheid in KMH wordt weergegeven in plaats van mijlen![]()
![]()
![]()
ik zou wel willen testen maar niet als ik te ver moet rijden
op EBAY vragen ze 124,99 GBP en 24,99 GBP verzendkosten dus iets goedkoper dan bij VI zelfdimitri schreef:ik heb zo een vi monitor, op mijn fiesta werkt dit zeer goed,
op de site van vi monitor loopt nu een actie 129pond.
ik ben heel content van het toestel.
zit een hoop geheugen in waardoor je ook kan loggen tijdens het rijden.
je kan foutcodes uitlezen, resetten,...pk meten, G-krachten,....
moest je het vb eens willen testen, altijd welkom.
- Capitol
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
http://www.performancebox.co.uk/billie schreef:heb je over die performancebox wat meer informatie![]()
![]()
Capitol schreef:Neen, wij gebruiken een Performancebox.
M140i & GT3 Touring
- billie
ik heb de mogelijkheden van de drie boxen bekeken en de prijs naast elkaar gezet ,het grote prijsverschil is voor mij een reden om de VI box te kopen voeding via de OBD stekker vind ik ook handig,of het een goede koop of miskoop wordt meld ik later zodra ik hem in bezit heb en getest heb
de baas van het huis zegt koop een duurdere maar ik kijk naar de keren dat ik hem ga gebruiken en dat is na de beginperiode niet vaak denk ik
de baas van het huis zegt koop een duurdere maar ik kijk naar de keren dat ik hem ga gebruiken en dat is na de beginperiode niet vaak denk ik
Capitol schreef:http://www.performancebox.co.uk/billie schreef:heb je over die performancebox wat meer informatie![]()
![]()
Capitol schreef:Neen, wij gebruiken een Performancebox.
-
- Naam: Dimitri
- Auto: geen lotus
- Contacteer:
ga je je zeker niet beklagen. laat zeker weten wat je er van vind
- billie
alle forum leden nog de beste wensen voor 2012
heb gisteren de VI performance box ontvangen ziet er op het eerste gezicht goed uit met een uitgebreide handleiding ,eerst even de koppijn van oud op nieuw zien te verwerken en dan kijken wat hij kan ,ik zal mijn bevindingen van de box later posten (goed ,matig ,prullaria )
hoop niet dat het de eerste miskoop van 2012 wordt
heb gisteren de VI performance box ontvangen ziet er op het eerste gezicht goed uit met een uitgebreide handleiding ,eerst even de koppijn van oud op nieuw zien te verwerken en dan kijken wat hij kan ,ik zal mijn bevindingen van de box later posten (goed ,matig ,prullaria )
hoop niet dat het de eerste miskoop van 2012 wordt
dimitri schreef:ga je je zeker niet beklagen. laat zeker weten wat je er van vind
- billie
vandaag de VI box aangesloten op de OBD stekker en samen met de handleiding eens alles doorgenomen wat de mogelijkheden zijn,ik ben positief verrast echt uitgebreidt voor zo een goedkoop boxje en makkelijke touch screen bediening ,het weer is helaas te slecht om te kijken of ik de fabrieksopgave van 0 naar 100 kan benaderen en of hij nauwkeurig is
wordt vervolgt
dan maar de sticker op de voorruit geplakt van het FORUM,moet zeggen een mooie bescheiden sticker die niet te veel opvalt of stoort
wordt vervolgt

dan maar de sticker op de voorruit geplakt van het FORUM,moet zeggen een mooie bescheiden sticker die niet te veel opvalt of stoort
billie schreef:alle forum leden nog de beste wensen voor 2012
hoop niet dat het de eerste miskoop van 2012 wordtdimitri schreef:ga je je zeker niet beklagen. laat zeker weten wat je er van vind