02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]
- alaintje
- Naam: Alain
- Auto: Exige
Re: 02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]
Voor de organisatie, proficiat en een dikke merci.
Alain/Fabienne
Alain/Fabienne
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Een dikke merci aan de organisatie. De dag was fantastisch, zelfs het weer was goed geregeld.
Toffe wegen, toffe mensen en goed eten.
De enige teleurstelling was toen we aankwamen bij de stopplaats van het avondeten...
De rit was over, gedaan, uit
Op naar de volgende!

Toffe wegen, toffe mensen en goed eten.

De enige teleurstelling was toen we aankwamen bij de stopplaats van het avondeten...

De rit was over, gedaan, uit

Op naar de volgende!

-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Zo... Safe back home.
Ik heb gaandeweg de dag steeds een beetje van mijn stem ingeleverd, en vele smiles gewonnen. Ik kan nu zelfs niet meer fluisteren (lekker rustig voor Susanna), maar voel me opperbest en stap met een grijns van oor tot oor in bed.
Wij hebben genoten van een prachtige zonovergoten dag en het weerzien met vele lotusvrienden en kennissen. Enige schade is net als vorig jaar wat platte kantjes aan de velgen (niets onherstelbaars, in tegenstelling tot een enkeling van een niet nader te noemen merk van Franse komaf
) vanwege de gaten in de wegen.
Heerlijke weggetjes en een (alweer) top verzorgde dag. Allen die dit mogelijk hebben gemaakt, onze hartelijke dank en tot volgend jaar!
Ik heb gaandeweg de dag steeds een beetje van mijn stem ingeleverd, en vele smiles gewonnen. Ik kan nu zelfs niet meer fluisteren (lekker rustig voor Susanna), maar voel me opperbest en stap met een grijns van oor tot oor in bed.
Wij hebben genoten van een prachtige zonovergoten dag en het weerzien met vele lotusvrienden en kennissen. Enige schade is net als vorig jaar wat platte kantjes aan de velgen (niets onherstelbaars, in tegenstelling tot een enkeling van een niet nader te noemen merk van Franse komaf

Heerlijke weggetjes en een (alweer) top verzorgde dag. Allen die dit mogelijk hebben gemaakt, onze hartelijke dank en tot volgend jaar!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- fideel109
- Auto: Elise S2-Exige S2
Vanwege de kitcarvrienden bedankt voor de toffe rit en de perfecte organisatie.
We hebben met volle teugen genoten.
Jullie slagen er steeds in om jezelf te overtreffen.
We kijken reeds uit naar de volgende editie.
jp
We hebben met volle teugen genoten.
Jullie slagen er steeds in om jezelf te overtreffen.
We kijken reeds uit naar de volgende editie.
jp
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Commentaren ga ik me toch onthouden, "als je zelf in de organisatie staat" ... 't is 'n keer niet aan mij om commentaar te leveren. 
Mensen die opmerkingen hebben maar deze niet en-publiek willen plaatsen kunnen altijd mailen naar organisation@ypreslotusday.be dan zetten we dat op de agenda van onze evaluatievergadering en houden we er graag volgend jaar rekening mee.
Ook willen we reeds aankondigen dat we jullie opnieuw in Ieper verwachten op 17/05/2012! (OLH Hemelvaart)
We hebben alweer enkele ideeën zodat ons alweer kunnen onderscheiden van de andere organisaties.
Ik heb een prettige dag gehad, (erg) veel tevreden mensen, mooi weer, mooie routes én mooie Lotussen.
Van mijn kant nog eens mijn oprechte dank voor alle mensen naast de organisatie dewelke voor- & achter de schermen erg hard hebben meegewerkt om van "Ypres Lotus Day" een prachtige dag te maken. Nen dikke MERCI!
Ook willen we alle deelnemers bedanken voor jullie deelname aan onze 2011 editie.
We hebben er echt wel ALLES aan gedaan om iedereen een prachtige dag te bezorgen en dit tegen een democratische prijs. Voor zover ik alle commentaren mocht horen heb ik de indruk dat eigenlijk zowat IEDEREEN tevreden was.

Mensen die opmerkingen hebben maar deze niet en-publiek willen plaatsen kunnen altijd mailen naar organisation@ypreslotusday.be dan zetten we dat op de agenda van onze evaluatievergadering en houden we er graag volgend jaar rekening mee.
Ook willen we reeds aankondigen dat we jullie opnieuw in Ieper verwachten op 17/05/2012! (OLH Hemelvaart)
We hebben alweer enkele ideeën zodat ons alweer kunnen onderscheiden van de andere organisaties.
Ik heb een prettige dag gehad, (erg) veel tevreden mensen, mooi weer, mooie routes én mooie Lotussen.
Van mijn kant nog eens mijn oprechte dank voor alle mensen naast de organisatie dewelke voor- & achter de schermen erg hard hebben meegewerkt om van "Ypres Lotus Day" een prachtige dag te maken. Nen dikke MERCI!
Ook willen we alle deelnemers bedanken voor jullie deelname aan onze 2011 editie.
We hebben er echt wel ALLES aan gedaan om iedereen een prachtige dag te bezorgen en dit tegen een democratische prijs. Voor zover ik alle commentaren mocht horen heb ik de indruk dat eigenlijk zowat IEDEREEN tevreden was.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- rudi ruby
- Naam: Rudi
- Auto: lotus Elise MK1
dikke proficiat aan de ORGANISATIE .
toffe mensen ontmoet,prachtige dag ,mooie wegen,lekker eten,dikke mercie.
17 /05/2012.staat genoteerd (foto's volgen)
rudi ruby

toffe mensen ontmoet,prachtige dag ,mooie wegen,lekker eten,dikke mercie.
17 /05/2012.staat genoteerd (foto's volgen)
rudi ruby
[color=#BF0000]in en uit stappen bij lotus elise
gaat vlotter dan brief posten[/color]
- Scorpion
- Auto: Lotus Elise S2
- Contacteer:
Geen hele dag Lotus-fun voor mij vandaag, enkel KP1 meegereden, maar het was een prachtige rit in nog prachtiger gezelschap: de rode Esprit 300 en de gele Europa voor me, de 'Gold Leaf' Europa achter me! Enkele foto's van bij de aperostop:
(Meer foto's kan je vinden op m'n blog: http://scorpion-cars.blogspot.com/)
(Meer foto's kan je vinden op m'n blog: http://scorpion-cars.blogspot.com/)
Vroooooaaaaar! "Michel Vaillant"
- gvy
- Naam: Geert
- Auto: '80 Esprit S2.2
Ook ik wil de organisatoren bedanken voor deze prachtige dag.
Zoiets op poten zetten is niet evident en wat jullie ervan gemaakt hebben is ronduit professioneel.
Super gezellige sfeer, leuke lokaties, schitterend roadboek.
Dit was de vuurdoop voor m'n ouwe Esprit en hij heeft het er gelukkig goed vanaf gebracht.
Groeten van hier aan m'n navigator Stefaan, (we kenden elkaar niet). T'was dik in orde.
En ik vind het ook ongelooflijk leuk dat ik Ferry ontmoet heb die reeds twintig jaar geleden eigenaar was van m'n Esprit.
Geert
Zoiets op poten zetten is niet evident en wat jullie ervan gemaakt hebben is ronduit professioneel.
Super gezellige sfeer, leuke lokaties, schitterend roadboek.
Dit was de vuurdoop voor m'n ouwe Esprit en hij heeft het er gelukkig goed vanaf gebracht.
Groeten van hier aan m'n navigator Stefaan, (we kenden elkaar niet). T'was dik in orde.
En ik vind het ook ongelooflijk leuk dat ik Ferry ontmoet heb die reeds twintig jaar geleden eigenaar was van m'n Esprit.
Geert
[b]Look what Q's brought for us, isn't it nice[/b]
- rudi ruby
- Naam: Rudi
- Auto: lotus Elise MK1
renardrenard schreef:hoi, vandaag hebben julie denk ik in men straat gepasserd, heb een paar foto"s getrokken, hier zijn ze dan!
http://imageshack.us/g/706/img7501hq.jpg/

bedankt voor de mooie foto's,en ...... met of zonder lotus wagen .
welkom op het lotus forum

rudi ruby
[color=#BF0000]in en uit stappen bij lotus elise
- Luc
- Auto: Elise MKII

groeten
vero luc