jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch...
-
- Naam: jan willem
- Auto: Lotus Exige S
Re: jawel , de janwillem gaat Morgen richting Brands Hatch..
Laatst gewijzigd door Frederik op 03 jun 2011, 16:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: filmpje zichtbaar gemaakt
Reden: filmpje zichtbaar gemaakt
- bartvdb
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
't ja zo een kleine link zegt dus heel veel . mooi . 

- Mr.E
- Auto: Syntax Error
Je enthousiasme is zooo aanstekelijk!
Leuk verslagje
Leuk verslagje
Sometimes too much is just enough.
-
dit waren rondjes van 0,58 - 1,00 - 0,57.
Ben er zelf ercht trots op ze ..
Ben er zelf ercht trots op ze ..
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
leuk filmpje. mooie brede baan met allemaal snelle bochten. rustig baantje met niet teveel andere wagens erop. wat voor vermogen zat er in die Caterham voor je? we rijden komend weekend daar met onze Caterhams en hebben 135PK.
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
-
- Auto: 997 GT3

[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
-
De caterhams in het algemeen zijn hier veel sneller deze was een 2,0 zytec. Alhoewel in mijn laatse sessie heb hem kunnen pakken op het einde van paddock hill bend. Eenmaal als de power echt naar boven komt in de exige ... en toen ging het fout.. camara vergeten op te zetten trouwens dat was nadien echt een "homer simpson" moment. Ik had gemmideld top snelheid van 180/190 als entree .. deze keer wilde ik hem echt hebben en ging er in tegen 220 met wat tow... bij MSV ben je verplicht om links in te halen dat wil zeggen langs de buiten kant op paddock..
het was senna en prost... werkelijk een ballet show van 2 wagens die er in gingen in de tegenover gestelde richting met rook van de banden langs alle kanten... we zijn beiden beginnen spinnen. Er is daar zo veel run of dat het geen probleem was .. maar ik zat wel met mijn achter banden in het zand en een bruin vlekje in mijn onderbroek. Moest toen ook direct binnen van de marschalls voor een debrief over waar ik fout ben gegaan. Toen mocht ik weer buiten..
Op brands INDY is de caterham veel sneller vanwege de lichtheid het is echt een circuit waar je constant werkt in de wagen. Geen enkel ogenblik heb je rust zoals op zolder of SPa.het filmpje trouwens doet het gevoel echt geen eer want in werkelijkheid ga je hier echt heel snel. De lotus is wel zeer geschikt voor brands als je de juiste setup hebt. Ben ook dan zeer blij met mijn Nitron shocks en de nieuwe dikkere antirollbar. Banden druk hier voor de exige zou ik aanraden 1,2 van voor en 1,4 van achter. Dit werkte het beste voor mij. Setting van de shocks iets harder.. maar vraag me begot niet hoeveel.O ja.. ga zeker eerst naar de WC en eet niet te veel gezien je maag tegen je kin komt elke keer als je de put in duikt na paddock. Ik heb er lang over gedaan om de juiste lijn te vinden door clearways... je mag het niet bekijken als een lange bocht.. het is een hoek...vooral als je vol gas in 4de uit surtees en mclaren komt..werkelijk vol gas maar je moet links over de curbstone ... het is links, rechts, rem, 3de rem rem... rechts er in en wachten met gas tot net voorbij de conference center .. door de natuurlijke lijn in clarck curve wordt je er uit gesmeten en heb je meer exit speed.. Amai zeg wat begin ik te zagen ..pff sorry koen c ... lijkt er wel op dat ik bezeten ben kzou beter een andere hobby vinden want dit is niet goed voor mijn hart en de portemonnee... het is wel zo dat als je er bent en je zit op dit circuit dat je pas voelt wat ervaring doet.. als je dit in de broekzak hebt ben je volgens mij overal snel. Wat ik vooral heb geleerd is rust te vinden en meer vertrouwen te hebben.Ik hoor Lewis het nog zeggen. Take it easy man it's not a battle..relax 3rd and 4th gear relax but drive hard..hij had volledig gelijk... hier kan je enorm snel zijn met enkel tussen 3de en 4de versnelling te werken....
Dit moet je werkelijk gedaan hebben. de trip op zich is het echt waard.
ik zal een wakosta maken voor de twijfelaars.
Trein heen en weer geboekt via internet : € 70 ( niet via internet en recht de trein op € 144. )
Holliday INN : € 150. ( niet inlusief de bar
) wel ontbijt vanaf 06:00.Aan te raden als je de avond voordien naar de "BAR" gaat. Miles( de bar man ) was een aardige gast maar die blijft vodka schenken.
MSV track day gans de dag 5 keer rijden van 20 min € 160. start 07:30.
Benzine 4 keer moeten tanken.En dat is heen en terug + racen
Totaal kost zonder eten drank etc etc .. feesten de nacht er voor zoals een beest van de ergste soort Afin als de kat van huis weg is ... je begrijpt het wel .. we zijn mannen.
Totaal kost € 600.
ik heb € 900 opgedaan..inclusief mijn Tshirt van Ayrton senna instituut dat ik volgende keer ga dragen onder mijn pak.
maar het is wel de ervaring waard..en ik heb de sticker en de film en leuke mensen leren kennen. Mijn geest weer verrijkt met de kennis dat ik rustiger moet zijn en dan ben ik sneller... ik heb hier echt wel iets binnen in mij overwonnen. Ben eens benieuwd of dat de 15de op zolder ook zo gaat zijn.

het was senna en prost... werkelijk een ballet show van 2 wagens die er in gingen in de tegenover gestelde richting met rook van de banden langs alle kanten... we zijn beiden beginnen spinnen. Er is daar zo veel run of dat het geen probleem was .. maar ik zat wel met mijn achter banden in het zand en een bruin vlekje in mijn onderbroek. Moest toen ook direct binnen van de marschalls voor een debrief over waar ik fout ben gegaan. Toen mocht ik weer buiten..
Op brands INDY is de caterham veel sneller vanwege de lichtheid het is echt een circuit waar je constant werkt in de wagen. Geen enkel ogenblik heb je rust zoals op zolder of SPa.het filmpje trouwens doet het gevoel echt geen eer want in werkelijkheid ga je hier echt heel snel. De lotus is wel zeer geschikt voor brands als je de juiste setup hebt. Ben ook dan zeer blij met mijn Nitron shocks en de nieuwe dikkere antirollbar. Banden druk hier voor de exige zou ik aanraden 1,2 van voor en 1,4 van achter. Dit werkte het beste voor mij. Setting van de shocks iets harder.. maar vraag me begot niet hoeveel.O ja.. ga zeker eerst naar de WC en eet niet te veel gezien je maag tegen je kin komt elke keer als je de put in duikt na paddock. Ik heb er lang over gedaan om de juiste lijn te vinden door clearways... je mag het niet bekijken als een lange bocht.. het is een hoek...vooral als je vol gas in 4de uit surtees en mclaren komt..werkelijk vol gas maar je moet links over de curbstone ... het is links, rechts, rem, 3de rem rem... rechts er in en wachten met gas tot net voorbij de conference center .. door de natuurlijke lijn in clarck curve wordt je er uit gesmeten en heb je meer exit speed.. Amai zeg wat begin ik te zagen ..pff sorry koen c ... lijkt er wel op dat ik bezeten ben kzou beter een andere hobby vinden want dit is niet goed voor mijn hart en de portemonnee... het is wel zo dat als je er bent en je zit op dit circuit dat je pas voelt wat ervaring doet.. als je dit in de broekzak hebt ben je volgens mij overal snel. Wat ik vooral heb geleerd is rust te vinden en meer vertrouwen te hebben.Ik hoor Lewis het nog zeggen. Take it easy man it's not a battle..relax 3rd and 4th gear relax but drive hard..hij had volledig gelijk... hier kan je enorm snel zijn met enkel tussen 3de en 4de versnelling te werken....
Dit moet je werkelijk gedaan hebben. de trip op zich is het echt waard.
ik zal een wakosta maken voor de twijfelaars.
Trein heen en weer geboekt via internet : € 70 ( niet via internet en recht de trein op € 144. )
Holliday INN : € 150. ( niet inlusief de bar

MSV track day gans de dag 5 keer rijden van 20 min € 160. start 07:30.
Benzine 4 keer moeten tanken.En dat is heen en terug + racen
Totaal kost zonder eten drank etc etc .. feesten de nacht er voor zoals een beest van de ergste soort Afin als de kat van huis weg is ... je begrijpt het wel .. we zijn mannen.
Totaal kost € 600.
ik heb € 900 opgedaan..inclusief mijn Tshirt van Ayrton senna instituut dat ik volgende keer ga dragen onder mijn pak.
maar het is wel de ervaring waard..en ik heb de sticker en de film en leuke mensen leren kennen. Mijn geest weer verrijkt met de kennis dat ik rustiger moet zijn en dan ben ik sneller... ik heb hier echt wel iets binnen in mij overwonnen. Ben eens benieuwd of dat de 15de op zolder ook zo gaat zijn.
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
mooi verhaal. gelukkig niets kapot gegaan bij je spin. wel leerzaam als je een keer van de baan gaat. de eerste keer weet je niet wat je overkomt. daarna ga je veel meer tijd hebben in een glij of een spin om te reageren. toont ook wel aan dat je lekker bezig was!
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- diego
- Auto: Elan S2 - EXIGE S II
Hoe meer dak naar da filmpje kijk hoe meer dat begint te kriebelen 

-
- Auto: 997 GT3
ALs ik jouw verhalen lees begin ik steeds spontaan te
.
This feels gooooood!

This feels gooooood!
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]