Softtop op Exige S, hoe?
- Dim
- Auto: Exige S 240
Re: Softtop op Exige S, hoe?
Ik...euh...gebruik mijn airco het meest in de winter. De ruiten ontwasemen zeer snel met AC aan !
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
-
- Naam: jan willem
- Auto: Lotus Exige S
Dank aan allen voor advies. Ga het toch doen. Ik rij gewoon heel graag open maar wil het risico niet lopen om in een regen bui vast te zitten onderweg.
Was zeker niet van plan op circuit te rijden zonder hardtop. Cooling idd belangrijk.
thanks again !!
Was zeker niet van plan op circuit te rijden zonder hardtop. Cooling idd belangrijk.
thanks again !!
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Dogzilla zegt: FastEleven is nogal traag in zijn (de)montage van hardtop, dat kan een pak sneller

My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
En soms ook op trackdaysDim schreef:Ik...euh...gebruik mijn airco het meest in de winter. De ruiten ontwasemen zeer snel met AC aan !

- Dim
yep...enkel in de uitloopronde !
er is mij ooit verteld dat de compressor van de AC zich uitschakelt als ge volle gas geeft. Dus vermogensverlies gaat ge in principe niet hebben, al kan ik mij niet inbeelden dat het heel goed is voor de compressor om constant aan-uit-aan-uit te gaan...
er is mij ooit verteld dat de compressor van de AC zich uitschakelt als ge volle gas geeft. Dus vermogensverlies gaat ge in principe niet hebben, al kan ik mij niet inbeelden dat het heel goed is voor de compressor om constant aan-uit-aan-uit te gaan...
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Is bij de meeste auto's zo ... zo slecht zal het nu ook wel niet zijn zeker?Dim schreef:yep...enkel in de uitloopronde !
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- Dim
ik denk dat de meeste auto's niet op het circuit gaan. En op de openbare weg ga ik toch niet regelmatig vol op de gas voor een paar 100m, dan in de remmen, dan weer vol op de gas voor paar 100m, dan weer in de remmen, enfin, you get the picture...