Ik hou u op de hoogte!HJ2 schreef:Oei, spannend!
Ik ben wel heeeeel benieuwd naar de prijs. Wel vind ik dit de mooiste hardtop voor een Elan.
Gelukkig is mijn stoffen kap helemaal waterdicht, ik zit dus niet te sprineg om een hardtop. Maar voor de mooi... Heel graag ja
Keep us posted!
HJ2
[Elan M100] Hardtop ?
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: Hard Top Elan!
- ovi
Goe nieuws!
Den Matt heeft zijnen Hard Top laten monteren en is er wild van!
Was al enkel maanden met die gasten aant mailen en er is ook nog enen uit Parijs die er één besteld heeft!
Van de zomer gaat den Ivo dus is voor enkele dagen naar Cabridgeshire.
Ze hebbe het liefst dat ge er 2 dagen blijft omdat ze de Hard Top volledig aanpassen op uw wagen en er ook nog enkele dingen moeten geplakt en gespoten worden die best een dagje drogen.
Die Simon moet een ongelooflijke sympathieke kerel zijn.
En wat nog beter is, de prijs valt reuze mee!
Zie hieronder enkele mailtjes v/d Matt
Voor mij kan 2009 niet beter beginnen dan met dit goede nieuws!
I paid £1500 which works out around 1635 euros, to order talk to spc design 01487830866. feel free to mention i sent you. All the best Matt
The price is very good, especialy once you know how much goes into making them.
It can be fitted in a day at a push, but its much better to allow for two as it takes that long for everything to dry fully.
that price included all work, including the adjusting the windows and painting on the extra soundproofing, so i was even more impressed. my hardtop was made by simons ex employee called andy whos a realy great bloke and he lives just down the road from me.
Den Matt heeft zijnen Hard Top laten monteren en is er wild van!

Was al enkel maanden met die gasten aant mailen en er is ook nog enen uit Parijs die er één besteld heeft!
Van de zomer gaat den Ivo dus is voor enkele dagen naar Cabridgeshire.
Ze hebbe het liefst dat ge er 2 dagen blijft omdat ze de Hard Top volledig aanpassen op uw wagen en er ook nog enkele dingen moeten geplakt en gespoten worden die best een dagje drogen.
Die Simon moet een ongelooflijke sympathieke kerel zijn.
En wat nog beter is, de prijs valt reuze mee!
Zie hieronder enkele mailtjes v/d Matt
Voor mij kan 2009 niet beter beginnen dan met dit goede nieuws!

I paid £1500 which works out around 1635 euros, to order talk to spc design 01487830866. feel free to mention i sent you. All the best Matt
The price is very good, especialy once you know how much goes into making them.
It can be fitted in a day at a push, but its much better to allow for two as it takes that long for everything to dry fully.
that price included all work, including the adjusting the windows and painting on the extra soundproofing, so i was even more impressed. my hardtop was made by simons ex employee called andy whos a realy great bloke and he lives just down the road from me.
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Dat is zeker een retegaaf begin van 2009!
Niet de huid verkopen, maar toch proficiat. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!
Niet de huid verkopen, maar toch proficiat. Ik ben zeer benieuwd naar het resultaat!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
HJ2 schreef:Dat is zeker een retegaaf begin van 2009!
Den beer is al geschoten hé Henk!
Geen addertjes en heb de foto's gezien en ziet er prima uit.
Verder steken die mensen aan het aanpassen zoveel tijd erin dat de prijs echt ongelooflijk laag gehouden is.
Heb vroeger voor mijn Spitfire een nieuwe Hard Top gekocht en toen al 1.000 euro (toen 40.000 Bfr) betaald dus hier hebben ze dan zelf nog een dikke dag werk aan en dat zit mee in de prijs!
Dien Har Top van de Spitfire ligt hier nog proper weg tot ze eens wat waard worden.Weet dat ze hier bij Anglo Parts 750 euro vragen voor een metalen Hard Top zoals de mijne maar het kan dan wel zijn dat hij moet opgelast worden en dat ge er nog nieuwe binnenbekleding enz. moet in zetten.Schandalig gewoon!Die van mij is gewoon in gloednieuwe staat zowel van binnen als vanbuiten.
Heb eens voorgesteld aan Anglo Parts om mij 500 te geven voor de mijnen maar dat wilde ze niet?
De Holanders liepen daar in de tijd de deur plat omdat er toen bij jullie niemand was die stukken voor Engelse wagens verkocht.Daarom werd ge daar ook altijd gepluimd omdat ze de enige ware waar ge terecht kon!!!
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Eentje tekoop : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 023#p19023
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- ovi
Probleem is dat een Elan met de hand gemaakt is en dus nooit hetzelfde is. De Hardtop zal dus nooit helemaal passen!
Daarom moet hij ook 2 dagen bij SPC design blijven zodat de mensen daar de rubbers kunnen plaatsen waar ze horen te zitten. Die kerel waar ik mee gemaild heb heeft mij dat uitgelegd en er blijkt dus wel een hoop werk aan te zijn. Ze worden dan ook in de kleur gespoten die je wil dus valt de prijs nog mee vindt ik.
Heb er nu wel geen meer nodig omdat ik bij echt slecht weer onze camper zal nemen.

Daarom moet hij ook 2 dagen bij SPC design blijven zodat de mensen daar de rubbers kunnen plaatsen waar ze horen te zitten. Die kerel waar ik mee gemaild heb heeft mij dat uitgelegd en er blijkt dus wel een hoop werk aan te zijn. Ze worden dan ook in de kleur gespoten die je wil dus valt de prijs nog mee vindt ik.
Heb er nu wel geen meer nodig omdat ik bij echt slecht weer onze camper zal nemen.

- Benny
- Naam: Benny
- Auto: Exige S
Mocht er nog iemand intresse hebben in een hardtop voor z'n Elan, heb tijdens het rondsurfen ééntje te koop gevonden in Frankrijk; http://www.leboncoin.fr/vi/84116258.htm?ca=17_s
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Wow !
En betaalbaar ook nog!
Hmmm... temting, tempting...

En betaalbaar ook nog!
Hmmm... temting, tempting...
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
En Nancy is nu niet echt ver ook niet dus voor die prijs zie ik het nog wel zitten om dan toch maar één te zetten.
Probleem is dat je waarschijnlijk alle rubbers zal moeten aanpassen!
Het is niet voor niks dat ze bij Simon in Engeland daar zo veel werk aan hebben.
Probleem is dat je waarschijnlijk alle rubbers zal moeten aanpassen!

Het is niet voor niks dat ze bij Simon in Engeland daar zo veel werk aan hebben.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Voor die prijs kan je er wel zelf al es een dagje werk insteken hé ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End