Lijkt mij ook...Frederik schreef: Volgens mij zitten ze bij oa. Ferrari dik te lachen met de acties van "het nieuwe Lotus".

Lijkt mij ook...Frederik schreef: Volgens mij zitten ze bij oa. Ferrari dik te lachen met de acties van "het nieuwe Lotus".
Als we dat nu zouden samenvoegen...Frederik schreef: Team Lotus : Lotus chassis
Lotus Renault : Renault chassis & motor Lotus als titelsponsor
Stuurde ik al op aanBlue Darkness schreef:Als we dat nu zouden samenvoegen...Frederik schreef: Team Lotus : Lotus chassis
Geen, maar hij heeft wel geïnvesteerd om Lotus (een van zijn favorite teams) weer op de grid te zetten. Tevens heeft hij het bedrijf "Team Lotus" gekocht en is hij op papier dus eigenaar.Blue Darkness schreef:Ik stel mij de vraag welk belang Fernandez heeft bij het gebruik van de naam Lotus? Wat brengt hem dit eigenlijk bij?
Hij heeft Team Lotus gekocht, ok, maar uiteindelijk maakt hij op die manier toch ook reclame voor een ander en heeft hij er zelf weinig meerwaarde van...?Frederik schreef:Stuurde ik al op aanBlue Darkness schreef:Als we dat nu zouden samenvoegen...Frederik schreef: Team Lotus : Lotus chassis
Geen, maar hij heeft wel geïnvesteerd om Lotus (een van zijn favorite teams) weer op de grid te zetten. Tevens heeft hij het bedrijf "Team Lotus" gekocht en is hij op papier dus eigenaar.Blue Darkness schreef:Ik stel mij de vraag welk belang Fernandez heeft bij het gebruik van de naam Lotus? Wat brengt hem dit eigenlijk bij?
Hij doet het uit nostalgie, ideologie ... hij heeft geld genoeg, dus waarom geen historische naam terug op de grid zetten.Blue Darkness schreef:Hij heeft Team Lotus gekocht, ok, maar uiteindelijk maakt hij op die manier toch ook reclame voor een ander en heeft hij er zelf weinig meerwaarde van...?
Group Lotus eigende zich de naam al jaren toe, een naam dat ze trouwens nooit eigenaar van zijn geweest. De enige 2 links tussen Group Lotus en Team Lotus is de stichter en de naam.Blue Darkness schreef:Behalve als hij de naam Team Lotus voor heel wat meer geld weer kan door verkopen...
Frederik schreef: Hij doet het uit nostalgie, ideologie ...
Jamaar, ge laat het belangrijkste van mijn zin weg ...Blue Darkness schreef:Frederik schreef: Hij doet het uit nostalgie, ideologie ...![]()
dat gelooft toch niemand?
Lotus Racing werd dit jaar wel gesponsord door Proton die eigenaar van Group Lotus is.Blue Darkness schreef:Hij heeft Team Lotus gekocht, ok, maar uiteindelijk maakt hij op die manier toch ook reclame voor een ander en heeft hij er zelf weinig meerwaarde van...?
Behalve als hij de naam Team Lotus voor heel wat meer geld weer kan door verkopen...