[Elan M100] S2 velgen

Op zoek naar Lotus onderdelen en/of accessoires? Stel je vraag dan hier.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: [Elan M100] S2 velgen

Bericht door Frederik »

Voor ik mijn setje gekocht heb via Lotus zelf, had ik nog op eBay een bieding verloren op 5€ na. :twisted:

Regelmatig kan je wel een setje vinden op tweedehandssites, ook LotusElanCentral in het oog houden. Als ik me niet vergis stond er recent nog een setje tekoop. Maar die blijven meestal niet lang staan.

Tevens had ik toen (vorig jaar) op 1 dag na een setje gemist bij een autosloper in Engeland dewelke regelmatig Lotussen heeft www.douglasvalley.co.uk kan ook een interessante denkpiste zijn.
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Re: Elan S2 M100 velgen

Bericht door HJ2 »

Frederik schreef:
HJ2 schreef:Gisteren gelijk even geïnformeerd, helaas niks op voorraad :-(
Ik zei het toch ... "OBSOLETE" bij Lotus.

FVH heeft nog een nieuw setje liggen, maar gezien zijn pa met een Elan S2 rijdt, weet ik niet of hij ze zal willen verkopen.

Wie sprak hier van Lotus dan ?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Frederik schreef:Voor ik mijn setje gekocht heb via Lotus zelf, had ik nog op eBay een bieding verloren op 5€ na. :twisted:

Regelmatig kan je wel een setje vinden op tweedehandssites, ook LotusElanCentral in het oog houden. Als ik me niet vergis stond er recent nog een setje tekoop. Maar die blijven meestal niet lang staan.

Tevens had ik toen (vorig jaar) op 1 dag na een setje gemist bij een autosloper in Engeland dewelke regelmatig Lotussen heeft http://www.douglasvalley.co.uk kan ook een interessante denkpiste zijn.

Ik zou hoe dan ook een berichtje plaatsen op LEC dat je deze dingen zoekt! Hetzelfde op de lotusclub nl, al ken ik daar de regels niet voor het plaatsen van een advertentie aldaar.

Ebay is inderdaad ook een goede optie!

Even voor mijn beeld: Wat kost zo'n grapje bij de stealer?
If you always do what you always did, you always get what you always got.
diego
Auto: Elan S2 - EXIGE S II

Bericht door diego »

moest iemand toevallig een setje hebben of zien staan , laat het mij dan weten want voorlopig kan ik nergens een set vinden
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

diego schreef:moest iemand toevallig een setje hebben of zien staan , laat het mij dan weten want voorlopig kan ik nergens een set vinden
veel succes! :?
Plaats reactie