Elise S of R
- Dim
- Auto: Exige S 240
Re: Elise S of R
mijn RHD lichten zijn aangepast ook zonder kost, om ze door de belgische keuring te krijgen. Lichtopbrengst is meer dan genoeg met onze verlichte wegen, en anders heb ik mijn pharen en verstralerkes...nog geen problemen gehad van "te weinig licht"...
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Allez vooruit, heb al andere verhalen gehoord, maar ik geloof u 

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Frederik V
- Naam: Frederik
- Auto: geen meer
- Contacteer:
De UK lichten afgesteld om door de keuring te gerakenmindp0wer schreef: Wat bedoel je daarmee, heb je dan niet-UK lichten voor 0€ gekregen of de UK lichten afgesteld zodat de wagen door de keuring kon?
- kevin_v
- Naam: Kevin
- Auto: Elise MK1
er zit in de lamp een klepje zodat je de schuine lijn van het lichtbeeld verwijderd. Hierdoor krijg je een vlakke lijn zodat je hier door de tc geraakt.
-
- Auto: -
Op een R, met 2zz motor kun je gemakkelijk het één en ander veranderen voor wat meer vermogen (bestaande kits), wat kun je zoal doen bij de S? Iemand ervaring hiermee?
Bemani
Komotec
...
Bemani
Komotec
...
- T_085
- Naam: Timothy
- Auto: Exige Cup 260
- Contacteer:
Voor zover ik weet zijn die upgrades voor een S enorm duur, +/- 9000 euro en dan de opleg in BIV om je papieren in orde te krijgen voor verzekering etc.
Er zijn misschien ondertussen alternatieven die goedkoper zijn? Mochten die er zijn, dan heb ik ook wel interesse.
Er zijn misschien ondertussen alternatieven die goedkoper zijn? Mochten die er zijn, dan heb ik ook wel interesse.
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Al eens gedacht om U een Elise MK2 met Rovermotor te zoeken : die auto is lichter dan de Elise S, maar het rijplezier is beslist groter : de motor hangt met name veel meer aan het gas. En als je toch eens op het circuit gaat kun je - dankzij het gewichtsverschil - een Elise R met 192 pk bijna volgen !
Deze auto's zijn ook iets ouder, waardoor de BIV verwaarloosbaar wordt en je onmiddellijk een linksgestuurde auto kunt aanschaffen.
Deze auto's zijn ook iets ouder, waardoor de BIV verwaarloosbaar wordt en je onmiddellijk een linksgestuurde auto kunt aanschaffen.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

-
- Auto: -
En wat krijg je dan voor die prijs?T_085 schreef:Voor zover ik weet zijn die upgrades voor een S enorm duur, +/- 9000 euro en dan de opleg in BIV om je papieren in orde te krijgen voor verzekering etc.
- T_085
- Naam: Timothy
- Auto: Exige Cup 260
- Contacteer:
Komotec 136 -> 220 (€ 9.750)
Bemani 136 -> 230 (deze kost met de wisselkoers +/- € 11.000)
Bemani 136 -> 230 (deze kost met de wisselkoers +/- € 11.000)