dachero schreef:
wijnproeven toffe cursus dan gaat ge de sommeliertour op,cool.
Ben benieuwd, opleidingscheques vandaag aangekregen. We zijn iets van plan ermee maar alles zit nog in startfase. Babbelen nog wel eens bij, misschien zondag ...
Ik ga hier de topic niet kapen
dachero schreef:
ik ga zaterdag tegen 12.30 -1300 u
Kans dat ik iemand tegenkom,dan???
Danny : wij zullen wellicht rond die tijd daar zijn
wij komen wel met de VW, op weg naar Brugge
Hoe kan k je herkennen ?
Ik ben ne lange met bril en klein zwartharig vrouwke bij zich
Dan hebben we een paar dingen gelijk. Ik ben ne kleine (1m67)met zwarte bril en een klein blond vrouwke bij zich.Ik kom ofwel met mijne flashy Lotus of wel met een Mercedes C Break
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
dachero schreef:ik had gepost dat ik zondag naar FKM zou gaan ,maar het zal niet doorgaan
ik ga zaterdag tegen 12.30 -1300 u
Kans dat ik iemand tegenkom,dan???
Zo vroeg gaat me niet lukken, kijk naar het uur van deze post en het feit dat ik nog wakker ben nu en nog niet wil slapen (de rebel in mij ). Misschien toch even uitslapen. Vrouwke wil morgen wel shoppen in Antwerpen. Och ik zal wel iemand van het forum tegen komen zeker?
Vandaag bij FKM gepasseerd voor de opendeurdag. Het was de bedoeling mijn Elise naar huis te rijden, maar gezien het slechte weer heb ik dat maar een weekje uitgesteld.
Aangename kennismaking gehad met Frédérik, Nicholas, Bzguy en vrouw en Dachero en vrouw. Uiteindelijk heb ik zo'n twee uur rondgehangen in de showroom en een paar leuke babbels gehad.