Kristel heeft gelukkig haar eigen cabrio waar ze gewoon heel graag mee rijdt, maar als moeder en dochter of moeder en zoon gaan winkelen is dit steenvast met de Lotus en als het kan cabrio! Ze heeft er ook plezier in om af en toe eens een BMWke of iets anders "ik denk dat ik rap ben" op hun doos te geven.
Ook met de mobilhome rijdt ze probleemloos en ze zet die ook 30 meter achterwaarts op de oprit terug op zijn plaats als ze thuiskomt.Vroeger met onze Spitfire reed ze ook alle dagen en ik moest dan de moto of onze R11 diesel nemen!
De A310 heeft ze nooit mee willen rijden omdat die gewoon te brut is. Binnenkort met de nieuwe motor zal hij nog een pak bruter zijn dus ik ben er gerust in!
Die van mij rijdt er graag mee, maar zal de Elise nooit nemen als ze haar eigen wagen kan nemen, ze wil dus enkel rijden als we er samen mee weg gaan omdat dat plezanter is dan copiloot te zijn. Tja ...
Veerle stond aanvankelijk weigerachtig tegenover de aankoop van een Elise. Het was pas toen ze een ruime testrit mocht maken dat ze onmiddellijk verkocht was. Prettig voor mij natuurlijk, ik had mijn Elise. Keerzijde van de medaille is inderdaad wel dat het soms een afwegen is wie "mag" rijden met de Lotus ...
Toch is ze wat voorzichtiger geworden nadat ze afgelopen zomer wat problemen heeft gehad met wat jonge gasten die haar wilden uitdagen. Wat wil je, 't is een blonde met blauwe ogen en voorzien van alle poten en oren in een sportwagen !
De twee dochters ( 16 en 18 ), daar moet ik geen uitleg bij geven zeker ?? De oudste heeft trouwens gisteren haar theoretisch rij-examen gehaald en haar eerste reactie was "haal de Lotus al maar uit"! Er staat me dus nog wat te wachten
Bart P schreef:Veerle stond aanvankelijk weigerachtig tegenover de aankoop van een Elise. Het was pas toen ze een ruime testrit mocht maken dat ze onmiddellijk verkocht was. Prettig voor mij natuurlijk, ik had mijn Elise. Keerzijde van de medaille is inderdaad wel dat het soms een afwegen is wie "mag" rijden met de Lotus ...
Toch is ze wat voorzichtiger geworden nadat ze afgelopen zomer wat problemen heeft gehad met wat jonge gasten die haar wilden uitdagen. Wat wil je, 't is een blonde met blauwe ogen en voorzien van alle poten en oren in een sportwagen !
De twee dochters ( 16 en 18 ), daar moet ik geen uitleg bij geven zeker ?? De oudste heeft trouwens gisteren haar theoretisch rij-examen gehaald en haar eerste reactie was "haal de Lotus al maar uit"! Er staat me dus nog wat te wachten
Ja bart jongen dat zier er niet goed uit; De dames op stap met veel bekijks(de temperatuur zal stijgen aan de pauwengraaf)
en de Bart thuis in de zetel. ooooooooffffffffff......... Ik heb uw blik gezien op de vroemdag toen ge uit die exige stapte van X.E.G of molleke.Ge wilt er ook zo ene,geef het maar toe. Koop u een exige .
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Hoewel mijn madam meer kilometers met de auto rijdt dan ik, waarschuwde zij mij (of beloofde ) voor ik mijn elise kocht, nooit in dat ding te kruipen. Nu zoveel maanden verder, heeft ze haar woord gehouden. Er komt echter een kentering in de zaak. Nu heeft ze al toegezegd om bij goed weer eens mee te rijden. Leuk natuurlijk. Maar toch opletten de zaak niet te ver te laten escaleren. Straks moet ik nog de sleutels vragen
de eerste keer met de mk1 moest ze van mij maar met veel stres , daarna nooit meer en van de zomer reed zei met de mk2 met de zoon en ik met de mk1en met de dochter , was voor een halve dag en af en toe een stop voor op terras want de papa heeft altijd dorst zegt de dochter , daarna ook niet meer
neen ! Ze wil er zelfs niet in als passagier , ze denkt dat ze zich belachelijk maakt als ze sukkelt bij in en uitstappen (valt toch wel mee hé mannen) .
Terwijl alle bezoekers (ook en vooral vrouwelijke) die toevallig de Lotus zien staan in onze garage allemaal een rondje willen meerijden.
Die van mij rijdt er nooit mee.
Waarom zou ze? Ze vindt een Lotus een lelijke auto.
Dat vindt ze al 10 jaar lang en dat is tot de dag van vandaag niet veranderd.
Nadat de Elise vervangen werd door de Exige met de alsmaar groter wordende spoiler is het er alleen maar erger op geworden.
Gelukkig trek ik me daar geen barst van aan en 1 zekerheid heb ik!
Ik zal nooit ongerust moeten zijn dat ze er af en toe eens mee weg is.