Frederik schreef:Blijkbaar lopen de meningen inzake "het inschrijven" nogal ver uiteen, echter het is aan de eigenaar in kwestie om te beslissen welke richting hij uit wil.
Ik heb de indruk dat bepaalde mensen opmerkelijk tegen O-platen zijn, voor bepaalde voertuigen is dit volgens mij wel een ideale formule. Te bedenken dat de meeste mensen met een Seven niet zo heel erg ver rijden, lijkt mij dit een ideale keuze. Niet?
Maar eigenlijk is dit een totaal andere discussie, het gaat hier eigenlijk om de Rush van Geert

daar heb je volledig gelijk in !!!!ben ook van dat gedacht over de O-plaat .
Ik kan er enkel maar de zondag mee rijden, + enkel tijdens het groot verlof wel wat meer . Ik ben in een oldtimerclub en ken nog tientallen , laat ons zeggen honderdtallen eigenaars met een oldtimer .
Ik heb in al die jaren nog nooit problemen gehoord inzake de O-plaat .
En als dan je toch eens tegengehouden word ( op een zondag ) zou het wel moeten lukken dat meneer de agent niet begripvol is !!!!
Maar ja ,'kweet het , ge kunt er uren over discusieren .
Ge kunt dan zeggen van : en als je een accident hebt !!!! en dan .
als ge tijdens die toertjes op zondag een pilsje of 3 drinkt , ben je ook al in fout , dus .......
Mocht de O-plaat zo slecht zijn zouden maar weinig mensen ermee rijden .
Er zijn cowboys die dit gebruiken voor dagelijks verkeer of woon-werkverkeer maar dat is een ander paar mouwen natuurlijk .
Morgen word de dax geleverd door DAX-benelux ==== JOEIPIIEEEE