Viruskiller

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Viruskiller

Bericht door Frederik »

AVG vertraagt de computer als deze loopt, het is zo dat AVG een scan doet op een bepaald tijdstip, kan dit niet gebeuren dan is het als je uw computer opstart. Dus dan heb je de indruk dat je pc traag is (wat ook zo is ... tijdelijk)

Ik zet automatisch scannen af, en doe een scan 'als ik er eens aan denk' manueel.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Frederik schreef: Beste is altijd een nieuwe PC te kopen voor de papapmama en de oude los te laten op de kinderen.
De papa blijft met den oude en de kinderen krijgen nen nieuwe hé Fred!
Frederik schreef:Anders gaat het gegarandeerd fout. Kinderen en jongeren zijn een makkelijk pubiek, als er een tet opkomt
Gaat wel iets verder dan dat heb ik juist op de nieuwe computer van onzen Jeffry gemerkt!!! :o Wij hadden vroeger ook wel een sexboekske ergens verstopt dus wie zijn wij om te zeggen dat ze dat niet mogen doen! ;)

Met nieuwjaar krijgt mijn dochter eindelijk haar laptop en dan zal ik eindelijk van de misserie van wat ze allemaal binnenhaald met bij haar vooral muziek en filmpkes van dansen vanaf zijn. Als er dan iets aan de computer scheelt kan ik het wel niet meer op haar stoken! :lol:
Laatst gewijzigd door Frederik op 29 okt 2009, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote's gecorrigeerd
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Bericht door mindp0wer »

Frederik schreef:AVG vertraagt de computer als deze loopt, het is zo dat AVG een scan doet op een bepaald tijdstip, kan dit niet gebeuren dan is het als je uw computer opstart. Dus dan heb je de indruk dat je pc traag is (wat ook zo is ... tijdelijk)

Ik zet automatisch scannen af, en doe een scan 'als ik er eens aan denk' manueel.
Aha, ik laat mijne laptop altijd draaien (kost wat meer aan energie maar geeft minder slijtage op onderdelen) tenzij ik op vakantie ben, en bij mij doet hij de scan 's nachts ... net even nagekeken, zo heb ik dat een paar jaar geleden ingesteld. Dus daarom geen last van een tragere pc.
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Hans&Grietje
Naam: Hans&Grietje
Auto: Exige Cup 260

Bericht door Hans&Grietje »

Gebruik nu Comodo Internet Security.
Is freeware.
Antivirus en Firewall.
Testresultaat vind je hier:
http://www.matousec.com/projects/proact ... esults.php
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ovi schreef:Ben op zoek naar een goede gratis viruskiller die ik op mijn computer kan zetten.
Ik had AVG maar vindt dat die de computer enorm vertraagd en vindt nooit virussen ook al zat ik met een hoop problemen. :oops:
gewoon n Mac kopen en nooit nog problemen :)

En k kan t weten, dr staan er hier immers 4 (en binnenkort nog n 27" extra, hihi)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie