AVG vertraagt de computer als deze loopt, het is zo dat AVG een scan doet op een bepaald tijdstip, kan dit niet gebeuren dan is het als je uw computer opstart. Dus dan heb je de indruk dat je pc traag is (wat ook zo is ... tijdelijk)
Ik zet automatisch scannen af, en doe een scan 'als ik er eens aan denk' manueel.
Viruskiller
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Re: Viruskiller
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
De papa blijft met den oude en de kinderen krijgen nen nieuwe hé Fred!Frederik schreef: Beste is altijd een nieuwe PC te kopen voor de papapmama en de oude los te laten op de kinderen.
Gaat wel iets verder dan dat heb ik juist op de nieuwe computer van onzen Jeffry gemerkt!!!Frederik schreef:Anders gaat het gegarandeerd fout. Kinderen en jongeren zijn een makkelijk pubiek, als er een tet opkomt

Met nieuwjaar krijgt mijn dochter eindelijk haar laptop en dan zal ik eindelijk van de misserie van wat ze allemaal binnenhaald met bij haar vooral muziek en filmpkes van dansen vanaf zijn. Als er dan iets aan de computer scheelt kan ik het wel niet meer op haar stoken!

Laatst gewijzigd door Frederik op 29 okt 2009, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: quote's gecorrigeerd
Reden: quote's gecorrigeerd
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Aha, ik laat mijne laptop altijd draaien (kost wat meer aan energie maar geeft minder slijtage op onderdelen) tenzij ik op vakantie ben, en bij mij doet hij de scan 's nachts ... net even nagekeken, zo heb ik dat een paar jaar geleden ingesteld. Dus daarom geen last van een tragere pc.Frederik schreef:AVG vertraagt de computer als deze loopt, het is zo dat AVG een scan doet op een bepaald tijdstip, kan dit niet gebeuren dan is het als je uw computer opstart. Dus dan heb je de indruk dat je pc traag is (wat ook zo is ... tijdelijk)
Ik zet automatisch scannen af, en doe een scan 'als ik er eens aan denk' manueel.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Hans&Grietje
- Naam: Hans&Grietje
- Auto: Exige Cup 260
Gebruik nu Comodo Internet Security.
Is freeware.
Antivirus en Firewall.
Testresultaat vind je hier:
http://www.matousec.com/projects/proact ... esults.php
Is freeware.
Antivirus en Firewall.
Testresultaat vind je hier:
http://www.matousec.com/projects/proact ... esults.php
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
gewoon n Mac kopen en nooit nog problemenovi schreef:Ben op zoek naar een goede gratis viruskiller die ik op mijn computer kan zetten.
Ik had AVG maar vindt dat die de computer enorm vertraagd en vindt nooit virussen ook al zat ik met een hoop problemen.

En k kan t weten, dr staan er hier immers 4 (en binnenkort nog n 27" extra, hihi)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963