19&20/09/09 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]
- B-Blue
- Naam: Erik
- Auto: Elise MK1
Re: 19&20/09/09 : VAB Autohappening - Circuit Zolder [info]
Allemaal straffe verhalen mannen...anyways, een fantastisch race-weekend gehad en een heleboel fijne lotusmensen (al dan niet van 't forum) leren kennen...in en en rond mijnen Elise. En heel tof van Bart -die uiteindelijk niet kon rijden- dat hij toch steevast geassisteerd heeft bij het insnoeren van de passagiers met de o zo ingewikkelde 4-puntsgordels. Cheers Bart! En Wim die de dorstigen (ikke dus) laafden tussen de vele ritten door. Toffe mensen allemaal hier van 't forum. Tot binnenkort!
- lotusbert
- Auto: 2-11 / Elan Sprint
Tof weekend achter de rug, wel véél te vroeg beeindigd op circuit omdat ik de zwarte vlag kreeg wegens te luid...95,8 en 2de maal 95,2 dB Dikke pech onderweg maar VAB wilde niet plooien...Jammer maar helaas volgende keer beter. Nu weet ik die meters juist staan en ga ik ook van het gas zoals die veel te luide oracle sevens.
Het was wel leuk om de porsches als brunch te nuttigen
Frederic, een dikke merci voor de geboden opportuniteit. Hopelijk worden we volgend jaar opnieuw gevraagd !
Bert
Het was wel leuk om de porsches als brunch te nuttigen

Frederic, een dikke merci voor de geboden opportuniteit. Hopelijk worden we volgend jaar opnieuw gevraagd !
Bert
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Spijtig dat ge dan ook gisteren niet kunnen rijden hebt poike!Bart P schreef:Ik was er zaterdag samen met heel wat forumleden. Spijtig genoeg was er geen mogelijkheid meer om mij in te schrijven dus heb ik mij maar samen met Peter ( Bosbon ) nuttig gemaakt met het openen van deuren en vastmaken van gordels. Onder een stralende zon ( het was zelfs iets te warm ) mee kunnen rijden met Exploded en Fasteleven.
Enkele sfeerfoto's :

Toch tof dat ge dan toch blijven helpen hebt. U bent een fijn man!

Ook bedankt voor het filmke dat ge gemaakt hebt vanuit de Elan. Het is echt wel lachen geblazen zoals wij daar zitten te lullen tegen elkaar!

Wel ga ik tegen volgende keer heeeeeel smalle kuipstoelkes zetten zodat die mannen van boven de 100 kg (de zwaarste was 120 kg

- Yves
- Naam: Yves
- Auto: Elise Sprint 220 2019
- Contacteer:
Enkele sfeerbeelden
- Yves
- Contacteer:
- B-Art
- Naam: Bart
- Auto: Exige S2
- Contacteer:
Ben enkel gisteren een kijkje kunnen gaan nemen en het is alweer een prachtige dag geweest !!!
Dikke proficiat voor FKM voor de organisatie, en de groeten aan iedereen die ik daar ben tegen gekomen !
Uit nostalgie nog een paar foto's van 2004 die ik terug heb gevonden
Het is opvallend hoeveel MK1's er toen meereden tov dit jaar, maar de mensen zijn steeds dezelfde.
Dikke proficiat voor FKM voor de organisatie, en de groeten aan iedereen die ik daar ben tegen gekomen !
Uit nostalgie nog een paar foto's van 2004 die ik terug heb gevonden

Het is opvallend hoeveel MK1's er toen meereden tov dit jaar, maar de mensen zijn steeds dezelfde.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
re copy:Opmerkingen bij bestand: Proficiat aan de nieuwe eigenaar van Circuit Zolder die vanuit zijn zetel alles kon nazien:
en mijn entourage crew al gezien.... dat was nogal eens een mooie volle pits---
en mijn entourage crew al gezien.... dat was nogal eens een mooie volle pits---

- Bijlagen
-
- DSC_2751%20[1024x768]%20[640x480].JPG (56.9 KiB) 2680 keer bekeken
- Yves
- Contacteer:
Dit zou de persoonlijke secretaresse worden waren de geruchten.
-
- Auto: Elise S1
Yves, die laatste moest ik reserveren voor Pascal in mijn Exige
Echt, nie gewoon, hoe zot dat die van auto's was!
Begeesterend...hoe mijn Exige daar 6 uur op het circuit afgepeigerd wordt en dat je dan op je gemak met diezelfde wagen weer naar huis kan rijden....en wat is dat circuit van Zolder perfect op het lijf geschreven van onze Lotussen.
Om de rug een beetje te sparen heb ik niet de hele tijd zelf gereden,....maar wat een geluid als hij volgas passeerde aan de pits
Enigste foutje was een spin in de chicane net voor de pits in te rijden die gelukkig mijn fout niet was (koelvloeistof op baan). Ik moet blijkbaar naar de vlaggen beginnen kijken
Dan maar een beetje geholpen bij het in-en uitladen...Peter en B-Bleu...ik heb wel nog serieus wat pinten tegoed van jullie hé (kreeg ik geen pint voor elke vrouw die ik "inlaadde"?).
Ook knap van Ivo hoor, je wagen was misschien wel niet de meest gewilde, maar als het erop aankwam op genoeg wagens op het circuit te hebben reed jij toch maar je toertjes!
Tot slot een dankwoordje aan de mensen van FKM. Super ervaring en hopelijk voor herhaling vatbaar.

Echt, nie gewoon, hoe zot dat die van auto's was!
Begeesterend...hoe mijn Exige daar 6 uur op het circuit afgepeigerd wordt en dat je dan op je gemak met diezelfde wagen weer naar huis kan rijden....en wat is dat circuit van Zolder perfect op het lijf geschreven van onze Lotussen.
Om de rug een beetje te sparen heb ik niet de hele tijd zelf gereden,....maar wat een geluid als hij volgas passeerde aan de pits

Enigste foutje was een spin in de chicane net voor de pits in te rijden die gelukkig mijn fout niet was (koelvloeistof op baan). Ik moet blijkbaar naar de vlaggen beginnen kijken

Dan maar een beetje geholpen bij het in-en uitladen...Peter en B-Bleu...ik heb wel nog serieus wat pinten tegoed van jullie hé (kreeg ik geen pint voor elke vrouw die ik "inlaadde"?).
Ook knap van Ivo hoor, je wagen was misschien wel niet de meest gewilde, maar als het erop aankwam op genoeg wagens op het circuit te hebben reed jij toch maar je toertjes!
Tot slot een dankwoordje aan de mensen van FKM. Super ervaring en hopelijk voor herhaling vatbaar.
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Ik ben zondag dus geweest en heb een ritje gekregen van Wimc, en idd :
Wat een auto
. Het circuit is idd leuk voor lotussen. Ik was wel niet goed voorbereid maar voor volgend jaar is dat dan nu opgelost
. Volgend jaar zou ik ook wel met plezier de mensen in en UIT(nogal wat problemen blijkbaar
) helpen want dat zou een jobje op het lijf geschreven zijn voor me
. Nu ben ik niet lang blijven praten omdat ik niet goed wist of dat mocht of niet... . Nog eens bedankt aan BartP en Nicolas van FKM omdat ie me binnenliet dankzij Bartp
Thx
Het leukste moment toen ik gewoon naar het circuit aan het kijken was elke keer dat een Lotus of caterham een porsche met gemak voorbijstak
Wat een auto

Het leukste moment toen ik gewoon naar het circuit aan het kijken was elke keer dat een Lotus of caterham een porsche met gemak voorbijstak

Back in action