01/08/2009 : 5th Nachtrally Lotus Verhiest [info]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
type72
Naam: Stephan
Auto: Elise MK2 type 72

Re: 01/08/2009 : 5th Nachtrally Lotus Verhiest [info]

Bericht door type72 »

Ha HA,

Eindelijk een rit waar ik aan kan deelnemen!
Tussen 21 uur en 2 uur 's nachts moet ik eindelijk eens niet werken :D

Zonder ernstige voorvallen zal ik er zeker zijn.
Vich
Naam: Virginie
Auto: Elise MK1

Bericht door Vich »

Net wakker en dus tijd voor een verslagje van een wel zeer geslaagde avond... .

Een nachtrally, het is eens iets anders. Op een uur waar we anders net thuis komen, vertrekken we nu richting Oostende. Daar aangekomen eerst papieren in ontvangst nemen (roadboek en opdrachtenblaadje), een glaasje drinken, (me laten overtuigen mee te rijden voor de miss coast verkiezing, manman waar zaten mijn gedachten :roll: :roll: ....), beetje praten met bekenden en dan het startsein.
Het was voor het eerst dat ik de taak als co-piloot zou proberen maar had mijn chauffeur op voorhand wel gewaarschuwd dat het wel eens zou kunnen dat we aan het eerste maisveld verkeerd zouden rijden ;). We zagen zowaar een file om van de parking te geraken en dus besliste de piloot dat we nog even zouden wachten. Nu ja, dat even werd: de laatste :) . Hij moet ergens gedacht hebben: de laatsten zullen de eersten zijn :lol: :lol: :lol:
Wat bleek, door zijn rij-kunde en mijn uitstekende leesvaardigheid (aheum aheum), kwamen we als 3de aan via vele leuke kronkelwegjes op de aperoplaats. Jaja, het eens wat anders een apero om middernacht (bij volle maan). Er werd wel een beetje verwarring gezaaid doordat we elkaar een aantal keren moesten kruisen, maar moet zeggen, het heeft wel iets Lotusjes eens van de voorkant zien en niet altijd de achterkant :lol: :lol: :lol: :lol:
Op de aperoplaats (middle of nowhere leek het wel een treffende beschrijving) werden we getrakteerd op een lekker koud pintje en dat werden er al snel nog eentje want de andere auto´s lieten wel heel lang op zich wachten... . Wat bleek, stond er toch wel iemand met een baseball knuppel op de weg (hadden de eerste 3 echt zo´n lawaai gemaakt :?: )en blijkbaar hadden een aantal rijders beslist, de man niet uit te dagen, rechtsomkeer te maken en terug naar de garage te rijden.
Na een goed anderhalf uur kwamen er toch nog een groot deel Lotussen ons vergezellen nadat ze de rechtstreekse route hadden ontvangen.
Dan het 2de deel. Daar BEGON de opdracht ( ;) ), moesten we de snelheidsborden en de voorrang van rechts´en noteren. Na nog een goeie 50km aangekomen aan de garage en daar moesten we ook de schiftingsvraag beantwoorden. Opnieuw een lekker drankje en een hap (ja, hier kan de ´tje´ echt wel weggelaten worden) die bestond uit een koude vlees- en visschotel verorberen. En ja, we kennen Nathalie´tje en dus konden taart en koekjes ook niet ontbreken.
Daar ook gehoord dat 30 Lotussen wel danig kabaal kunnen maken want wie was de pechvogel die gestopt werd door de politie... . Waren zij opgebeld door een buurtbewoner dat er ´auto´s aan het racen waren´, en vroeg de politie dan maar of dit geen onderdeel was van de gunball :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Rond 04.30 (!!!) keerden we huiswaarts en het feestje leek er nog lang niet afgelopen... .

Ow ja, mag ook niet vergeten vermelden dat we wel een hele leuke deelnemer bijhadden, de nieuwe Evora... . Man, wat een auto!!!!
Seize the day
type72
Naam: Stephan
Auto: Elise MK2 type 72

Bericht door type72 »

Goede morgen,

Er is eigenlijk niets meer toe te voegen na het zeer complete verslag van Vich.

Het was een zeer geslaagde nachtrit met voor ons wat kleine hindernissen die we de volgende keer hopelijk niet meer zullen tegen komen.
Maar al doende leert men he ! :lol:

Zo hebben we gisteren geleerd dat een leeslampje toch best wel makkelijk is.
En dat een teller in mls en een roadboek in kmh ook niet echt samen gaat! :D
molleke

Bericht door molleke »

DE FOTOOS. was om 5u45 thuis en tegen 12uur was de exige terug gewassen en gestreken . leuke kronkelende rit , leutige bende en lekker eten en drinken was zoals vich zij .
Bijlagen
Afbeelding 017.JPG
Afbeelding 015.JPG
Afbeelding 013.JPG
Afbeelding 011.JPG
Afbeelding 010.JPG
molleke

Bericht door molleke »

wie moest er licht hebben ? om voor de ZOVEELSTE keer te plassen.
Bijlagen
Afbeelding 018.JPG
Afbeelding 019.JPG
Afbeelding 020.JPG
Afbeelding 025.JPG
Afbeelding 031.JPG
molleke

Bericht door molleke »

na de rit met een hongere maag aan tafel , en al dat lekkers eten mmmmmm
Bijlagen
Afbeelding 032.JPG
Afbeelding 033.JPG
Afbeelding 034.JPG
Afbeelding 035.JPG
Afbeelding 036.JPG
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Dat zier er in 1 woord fantastisch uit!
Jammer dat wij onze vakantie hebben moeten opschuiven en we er niet bijwaren. ('k ben ook wel blij dat ik geen kerel met knuppel ben tegengekomen, dat dan weer wel)
Dat moet alles bij elkaar een bijzondere ervaring geweest zijn!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Ik zit hier al 2 dagen te balen dat ik er niet bij kon zijn :evil:
Hendrik
Naam: Hendrik
Auto: Elise MK1

Bericht door Hendrik »

Mooie samenvatting, Vich. Nog een proficiat aan de organisatie; 't was weer heel erg leuk!

Een paar fotookens; sorry voor de kwaliteit. 't Was nogal donker voor een gewoon cameraatje.
Bijlagen
Voor de start nog even in de garage kijken...
Voor de start nog even in de garage kijken...
090801contestants04.jpg
090801contestants03.jpg
090801contestants03.jpg (128.84 KiB) 5213 keer bekeken
090801contestants02.jpg
090801contestants.jpg
090801contestants.jpg (150.15 KiB) 5213 keer bekeken
tim
Naam: Tim
Auto: 111R

Bericht door tim »

Ik was er nu voor de 3e keer bij. Hierbij wil ik graag aan alle lotusrijders melden dat ons molleke wel echt nen HEEL sympathieke kerel is. Ik mocht voor de eerste keer mee als co-piloot en ik moet zeggen dat dit de eerste keer was dat ik er zo mocht van genieten. Zo'n exige s is echt super om mee te rijden
Plaats reactie