Lotus Elan (M100) is niet spotwaardig op autogespot.com

MKI ('60) & MK2 ('90)
wimvanbeeck
Naam: Wim
Auto: Elise S 220

Re: Lotus Elan (M100) is niet spotwaardig op autogespot.com

Bericht door wimvanbeeck »

Frederik schreef:
Exploded schreef:Ben jij ook zo een gefrustreerde ferrari man die een rode alfa/lancia koopt en er vervolgens decoratieve paard-elementen op aanbrengt? :roll:
Nee, zoiets zou ik nooit doen. Of het is een echte of het is geen.
Exploded schreef:De echte Lotus filosofie staat haaks op die van Ferrari. Ik ben wel eens benieuwd hoe jij dan bij Lotus terecht komt.
Naast mijn passie voor Lotus zit ook Ferrari in mijn hart. Ik zou niet weten waarom zoiets niet kan...

Ik hou van Lotus voor hun ongeziene baanligging, hun fiscaal aantrekkelijke maar alsnog potente motoren/wagens, hun superlichte opzet en de unieke lijnen.

Ik hou van Ferrari voor hun super exotische design, en van hun V8 motoren. Van de "sound" van een Ferrari V8 krijg ik alsware kippevel en gaan al mijn haren over geheel mijn lichaam spontaan rechtstaan. Mijn voorkeur ... een oudere 348, als die revven dan ga ik helemaal uit de bol.

Een 348 heb ik nog niet gereden, wel een 550 Maranello en die viel fel tegen.
Van baanligging en stabiliteit kunnen ze van Lotus nog iets leren ;-)
Mijn interessegebied bij Ferrari zit hem vooral bij de 308, 328, 348, 355, 430 dus de reeks... dus met de V8 motoren centraal geplaatst.

Toch geen zonde om van meerdere merken te houden, niet?
Ik skuit mij bij Frederik aan, ik ben ook een Ferrari fan en ook de V8 types van 308 tot de 430, prachtig maar voor mij onbereikbaar, de Elise is een perfect betaalbaar alternatief.

WIM
H-J
Auto: Nvtt

Bericht door H-J »

Ik stoor mij ook vaak aan de auto's bij Autogespot.
De site staat bv vol met AMG modellen van Mercedes. Het zullen best geweldige auto's zijn maar wanneer ik er 1000 van op de site heb gezien is voor mij de lol er af. Dat geldt ook voor ze zoveelste foto van een Porsche 911 of Cayenne en een Audi S4.
Een Elan M100 zou een mooi alternatief zijn.
En wees blij dat ze je auto niet voor je huis fotograveren. Er kijken ook mensen mee die je liever niet thuis hebt...
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

H-J schreef:Er kijken ook mensen mee die je liever niet thuis hebt...
... die lezen hier ook wel heus mee.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
H-J
Auto: Nvtt

Bericht door H-J »

electroshock schreef:
H-J schreef:Er kijken ook mensen mee die je liever niet thuis hebt...
... die lezen hier ook wel heus mee.
Klopt, dus altijd voorzichtig zijn met gegevens.
Bij Autogespot zie jeook foto's waarbij de auto te zien is in een geopende garage e.d. Vaak staat het adres er ook nog bij...
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Ach... die van mij is toch niet spotwaardig, dus niemand die 'm wil hebben :roll:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

:lol: :lol:

Autogespot is voor mij een blacklisted website. Belachelijke 'pukkel' pubers.
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Stemming herroepen !
Back in action :-)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

JDV schreef:Stemming herroepen !
willen ze niet ... lees hun arrogantie
JDV
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Contacteer:

Bericht door JDV »

Tjah, ik heb gisteren met de nieuwe Elan van het forum meegereden en er keken veel mensen naar de auto, dus volgens mij heeft de auto toch iets aandachttrekkend :mrgreen:
Back in action :-)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

Frederik schreef: Ik hou van Ferrari voor hun super exotische design, en van hun V8 motoren. Van de "sound" van een Ferrari V8 krijg ik alsware kippevel en gaan al mijn haren over geheel mijn lichaam spontaan rechtstaan. Mijn voorkeur ... een oudere 348, als die revven dan ga ik helemaal uit de bol.

Een 348 heb ik nog niet gereden, wel een 550 Maranello en die viel fel tegen.
Van baanligging en stabiliteit kunnen ze van Lotus nog iets leren ;-)
Mijn interessegebied bij Ferrari zit hem vooral bij de 308, 328, 348, 355, 430 dus de reeks... dus met de V8 motoren centraal geplaatst.

Toch geen zonde om van meerdere merken te houden, niet?
Absoluut geen zonde om van meerdere merken te houden, integendeel ! Ik heb t eerder voor Britse wagens, al is e rniks mis met n mooie Ferrari of n degelijke Porsche, maar t draagt bijlange mn voorkeur niet uit, dan liever n Lamborghini of Aston Martin ;)

Mijn voorkeuren : Lotus, TVR, Jaguar, Lamborghini, Aston Martin, Morgan, etc ... en mss n Ferrari louter om t feit dat t n Ferrari is ...

Oveirgens : heb al n paar 348's testgereden, die vallen nog dikker tegen dan n 550 ! OK, n V8, maar dan stopt t, bijlange geen 'kick in the back' !

Mooie wagens, Ferrari, maar technisch erg onbetrouwbaar (iemand wou zelfs zn Testarossa ruilen tegen mijn S4, heb m vriendelijk bedankt) en toch vaak overroepen qua performance ! De laatste reeksen, laat ons zeggen vanaf 355, dat zijn technisch goeie wagens, maar deoudere ... :s Mooi, maar niet betrouwbaar laat staan echt snel ...

Overigens : dr izjn nog veel ondergewaardeerde wagens : n collega was hie rgisteren met zn Honda NSX : erg mooi, bloedsnel, sterk vergelijkbaar met Testarossa/512 TR,maar 1 nadeel : zijn badge ...

Je Elan is n heel erg mooie wagen, met mooie looks en goeie performance en best wel zeldzaam ,dus voor mij zeker en vast spotwaardig en altijd leuk om zien, dus laat die mannekes van autogespot daar hun ding maar doen, niks van aantrekken ;)

Overigens : k word niet altijd even graag gespot, zeker niet als er n paar dagen later n factuurke in de bus zit :(
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie