Ik skuit mij bij Frederik aan, ik ben ook een Ferrari fan en ook de V8 types van 308 tot de 430, prachtig maar voor mij onbereikbaar, de Elise is een perfect betaalbaar alternatief.Frederik schreef:Nee, zoiets zou ik nooit doen. Of het is een echte of het is geen.Exploded schreef:Ben jij ook zo een gefrustreerde ferrari man die een rode alfa/lancia koopt en er vervolgens decoratieve paard-elementen op aanbrengt?![]()
Naast mijn passie voor Lotus zit ook Ferrari in mijn hart. Ik zou niet weten waarom zoiets niet kan...Exploded schreef:De echte Lotus filosofie staat haaks op die van Ferrari. Ik ben wel eens benieuwd hoe jij dan bij Lotus terecht komt.
Ik hou van Lotus voor hun ongeziene baanligging, hun fiscaal aantrekkelijke maar alsnog potente motoren/wagens, hun superlichte opzet en de unieke lijnen.
Ik hou van Ferrari voor hun super exotische design, en van hun V8 motoren. Van de "sound" van een Ferrari V8 krijg ik alsware kippevel en gaan al mijn haren over geheel mijn lichaam spontaan rechtstaan. Mijn voorkeur ... een oudere 348, als die revven dan ga ik helemaal uit de bol.
Een 348 heb ik nog niet gereden, wel een 550 Maranello en die viel fel tegen.
Van baanligging en stabiliteit kunnen ze van Lotus nog iets leren
Mijn interessegebied bij Ferrari zit hem vooral bij de 308, 328, 348, 355, 430 dus de reeks... dus met de V8 motoren centraal geplaatst.
Toch geen zonde om van meerdere merken te houden, niet?
WIM