21/06/2009 : Lotus Brabo Tour [foto's & comments]
- Luc
- Auto: Elise MKII
Re: 21/06/2009 : Lotus Brabo Tour [foto's & comments]
maten het was weer al dik in orde , proficiat aan heel het brabo team en zeker tot volgend jaar 

-
- Auto: Elise S1
de organisatie was tot in de puntjes verzorgd. De competentie van de organisatoren straalde af op het volledige evenement.
Zelfs tot op het laatste toen ik een Weekendje in ontvangst mocht nemen. Ik beloof plechtig dat dit samen met de Lotus zal gebeuren
.
Ik hoop van harte er volgend jaar terug bij te zijn!
dank voor deze geslaagde rit/dag
Wim
ps Molleken: ik zal toch met mijn vrouw op WE moeten gaan hoor, ze wil niet dat ik met u ga...
Zelfs tot op het laatste toen ik een Weekendje in ontvangst mocht nemen. Ik beloof plechtig dat dit samen met de Lotus zal gebeuren

Wim
ps Molleken: ik zal toch met mijn vrouw op WE moeten gaan hoor, ze wil niet dat ik met u ga...
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
Brabo BRAVO
Het was een zeer geslaagde organisatie.
Een afgewerkt product die enkel maar geleverd kan worden, door een uiterst gedreven team.
Mensen met kennis
Mensen met liefde voor Lotus.
Het was fijn te mogen navigeren, aan de hand van jullie roadbook.
Dankzij onze Frederik forummaster, kon ik naast hem genieten van de fijne Brabo creatie 2009.
Een organisatie met
op hun label.
met sterren werken, zou de media kunnen halen, maar dan geen drie, maar 59 stuks, waren jullie zeker waard
Het was een zeer geslaagde organisatie.
Een afgewerkt product die enkel maar geleverd kan worden, door een uiterst gedreven team.
Mensen met kennis
Mensen met liefde voor Lotus.
Het was fijn te mogen navigeren, aan de hand van jullie roadbook.
Dankzij onze Frederik forummaster, kon ik naast hem genieten van de fijne Brabo creatie 2009.
Een organisatie met

met sterren werken, zou de media kunnen halen, maar dan geen drie, maar 59 stuks, waren jullie zeker waard
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Ik zie dat er nu al foto's online staan op de CTLB site van de Brabo run....
-
- Auto: Elise S1
zijn er nergens filmjes? Ik heb er enkele zien filmen...
Wim
Wim
en waarom met mij niet , zone brave gelijk te kik alléWimC schreef:de organisatie was tot in de puntjes verzorgd. De competentie van de organisatoren straalde af op het volledige evenement.
Zelfs tot op het laatste toen ik een Weekendje in ontvangst mocht nemen. Ik beloof plechtig dat dit samen met de Lotus zal gebeuren.
Wim

Aan al de mensen die de bravo toer georganiseerd hebben een dikke proficiat voor de mooie en leuke dag tis te veel om op te schrijven ,dat heeft de fréderick al gedaan , zal een paar fotoos van de mijne der op zetten en nog maals BEDANKT, molleke