Wie rijd straks op vakantie met zijn Lotus ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Re: Wie rijd straks op vakantie met zijn Lotus ?

Bericht door Herman »

wimvanbeeck schreef:Wij, met drie Lotussen en 3 koppels, mijn S2 en 2x een S1 naar de Provence FR van 19/7 tot 26/7

WIM
ik heb mijn vakantie vertrekdatum speciaal met 1 dagsken opgeschoven om toch maar te kunnen meerijden met de tour de Namur op 19/7... ;) ....
Elise
Auto: Elise MK II - Matra 530

Bericht door Elise »

Voor de 6 de keer op vakantie met de Lotus Elise naar de Provence - Cote d'Azur van 24 aug. tot 8 sept.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Provence erge in trek precies.... ik had ergens nog gehoord dat Vich en Roel dat ook planden..

ah...Provence....Lotus..Soleil...Ricard..La douce.....
Yves
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Contacteer:

Bericht door Yves »

Moet zeggen, ik ga ook meestal met de Elise op reis, eerder dit jaar een paar dagen er op uit getrokken maar met de andere auto, en heb mij dat ferm beklaagd. Op reis meestal mooie baantjes en die wil je dan afrijden met de Lotus niet met iets anders, ok minder comfort, maar dat was al een keuze bij aankoop he, anders kochten we wel iets anders. En qua berging tot op heden geen probleem gehad, je moet natuurlijk wel keuze's maken maar een weekje met 2 lukt meer dan goed, en dan nog plaats over voor emmer, zeep, ... en natuurlijk de nodige plaats om open te kunnen rijden.
fideel109
Auto: Elise S2-Exige S2

Bericht door fideel109 »

In september een uitstap gepland met de S1 naar een bergtop in het noorden van Italië...
Skik
Naam: Nico
Auto: Was het maar...

Bericht door Skik »

wimvanbeeck schreef: Eerst 1 dag in Royat, dan 5 dagen in de buurt van de Mont Ventoux, Sisteron en dan nog 1 of 2 dagen in de Elzas, Buhl-Murbach, bedoeling dat we de Route Napoléon rijden.
Maar ik zal later zeker nog de juiste gegevens op het forum zetten.
WIM
Zit in dezelfde periode in die streek.. Alleen en nen stomme Astra Break :evil:

Met andere woorden... den deze is alvast stik jaloers ;) . Mijn favorite bakskes in mijn lievelings streek...
Geniet er van want zelfs met nen 1.3 astra diesel kunt ge er wel fun hebben.. maar of het in die zelfde hoeveelheid is.. betwijfel ik.. :?
If God is watching us, the least we can do is be entertaining.
HJ2
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95

Bericht door HJ2 »

Ondanks de lotgevallen van Ivo ga ik ook het lot tarten en met de Elan op vakantie (ik weet nog niet waar naartoe)

Toch heb ik ook een leuke set gereedschap bij me, just in case. Ik kan je vertellen: ik ga het lot nog meer tarten door geen koppelingskabel mee te nemen! :D

Over 2 weken vast een voorproefje voor mijn lotus: dan heb ik mijn Circuit training van GP Elite... Wish me luck! :roll:
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Als er Forummers zijn die de Costa Blanca aandoen deze zomer, zijn ze meer dan welkom bij ons te Altea... van 20/7 tot 12/8... heb altijd frisse pintjes klaar staan... just give a call ;)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

wimvanbeeck schreef:
Herman schreef:prachtige vooruitzichten Wim....

bedoeling dat we de Route Napoléon rijden.
Maar ik zal later zeker nog de juiste gegevens op het forum zetten.

WIM
Prachtig den Route Napoléon! 8-)

Heb die 2 keer met de moto gedaan en één keer met de Honda Civic op vakantie naar Lac de Sainte-Croix. Wij gingen daar altijd naar de camping vlak aan het meer. Met de moto dus ook nog tent, slaapzakken, luchtmatras, kookgrief enz. mee. Namen toen dus iets minder andere "overtollige roemel" mee als nu! :lol:

Ik citeer:
"Het meer van Sainte-Croix is de poort naar de Gorges du Verdon, de op een na grootste kloof ter wereld. Het meer is dan ook gericht op toeristen. Vooral vlakbij de toegang tot de Gorges worden veel kano's, kajakken, waterfietsen en motorbootjes verhuurd aan mensen die de kloof willen bezoeken."

Vandaaruit kun je dan ook vlug even naar Monaco, Saint-Raphaël....

Begin al goesting te krijgen om ook nog eens te gaan! ;)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

HJ2 schreef:Ondanks de lotgevallen van Ivo ga ik ook het lot tarten en met de Elan op vakantie (ik weet nog niet waar naartoe)

Toch heb ik ook een leuke set gereedschap bij me, just in case. Ik kan je vertellen: ik ga het lot nog meer tarten door geen koppelingskabel mee te nemen! :D

roll:
Pedaal diep indrukken zonder dat de motor draaid en goed luisteren dat ge geen "krakje" hoort Henkie! ij breekt af aan de pedaal. Zo is het bij mij ook begonnen en ik zou er dan toch maar één meenemen! Kost iets van een 70 euro dus....
Plaats reactie