Dag Erik,
het was mijn eerste track day vandaar misschien te hoge verwachtingen. Op 24/07 in Zolder zal ik er ook zijn.
Lotus Track Day
-
- Naam: Bart
- Auto: Elise S2
- Exploded
- Naam: Gert
- Auto: Elise MK1
Re: Lotus Track Day
Dat is idd een relatief magere opkomst, maar het weer zal daar ook voor iets tussen zitten. Is er iemand die morgen gaat kijken?
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Evenement was volzet voor maandag, maar zoals verwacht slechts beperkt aantal lotussen.Dat is idd een relatief magere opkomst, maar het weer zal daar ook voor iets tussen zitten. Is er iemand die morgen gaat kijken?
Zolder is veel geschikter voor Lotussen en volgens mij volledig georganiseerd door L-O-T, dus wellicht zal dit meer een Lotus Only evenement zijn.het was mijn eerste track day vandaar misschien te hoge verwachtingen. Op 24/07 in Zolder zal ik er ook zijn.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Scorpion
- Auto: Lotus Elise S2
- Contacteer:
Verleden jaar was er een trackday door Goldtrack http://www.goldtrack.co.uk/ op Francorchamps. Heel wat bruut geweld (Carrera GT, Ascari, Merc. CL63 Black Series,...) en natuurlijk hier en daar een Lotus!
Eind deze maand (ma. 29 en di. 30 juni) komen ze opnieuw naar de Ardennen. Voor de liefhebbers, ff de site checken.
Enkele foto's van verleden jaar:
Eind deze maand (ma. 29 en di. 30 juni) komen ze opnieuw naar de Ardennen. Voor de liefhebbers, ff de site checken.
Enkele foto's van verleden jaar:
Vroooooaaaaar! "Michel Vaillant"