LET OP: Lotus oplichting !!!

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Re: LET OP: Lotus oplichting !!!

Bericht door ovi »

Frederik schreef:
ovi schreef:
Frederik schreef:Als de prijs extreem onder de gangbare prijzen ligt, dan zie je dat toch van uren ver dat het scam is ... Ik reageer er zelfs gewoon niet meer op.
Ik vindt dat je moet zorgen dat ze die advertenties continu direkt verwijderen dus ik reageer er wel op! :roll:
Reageren naar de verkoper...

Trouwens foto's zeggen ook al veel... Als de omgeving er amerikaans of duits uitziet dan weet je het wel, ook zeggen de nummerplaten al veel. Laatste is amerikaans, zie je duidelijk aan de omgeving en de nummerplaat.
Nee niet aan de verkoper reageren!
Ik heb dat verleden jaar één keer gedaan om dan de mails die ik kreeg bij te voegen bij mijn mail aan de webmaster om hem te verwijderen! 8-)
Sindsdien maak ik er een sport van om hem zodra hij er iets opzet hem zo vlug mogelijk te laten verwijderen! :lol:
Hij veranderd elke keer van e-mail en lokatie dus ze kunnen hem blijkbaar niet opsporen??? :evil: Vindt dit toch wel straf dat ze die klootzakken niet kunnen opsporen aangezien het hier toch wel degelijk om een echte oplichter gaat! :?
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

ovi schreef:Nee niet aan de verkoper reageren!
Ik heb dat verleden jaar één keer gedaan om dan de mails die ik kreeg bij te voegen bij mijn mail aan de webmaster om hem te verwijderen! 8-)
Sindsdien maak ik er een sport van om hem zodra hij er iets opzet hem zo vlug mogelijk te laten verwijderen! :lol:
Hij veranderd elke keer van e-mail en lokatie dus ze kunnen hem blijkbaar niet opsporen??? :evil: Vindt dit toch wel straf dat ze die klootzakken niet kunnen opsporen aangezien het hier toch wel degelijk om een echte oplichter gaat! :?
Poging toch oplichting... ik denk dat de pliesie daar geen tijd in steekt. En webmasters staan daar machteloos tegen. Ook ik sta machteloos tegen oplichters, spammers en dergelijk gespuis. Het enige we kunnen doen is verwijderen, een identiteit op internet kan je niet vergrendelen tenzij iedereen verplicht met zijn digitale pass moet inloggen, maar de dag dat je dat doet dan haakt iedereen af.

Het blijft gewoon goed oppassen met wie je zaken doet, en ik kan toch stellen dat ik in al die jaren nog nooit aardig heb gevaren. Maar ... ik let wel goed op. Ik koop veel online, maar zal bijvoorbeeld nooit online kopen op een website of webshop waar geen adres opstaat. Een webshop met enkel een email adres is voor mij not-done.
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

opletten als ze iets goedkoop aanbieden.....
Bijlagen
webuy.jpg
ovi

Bericht door ovi »

Onze vriend blijft proberen hoor!
Hij staat er nu zelfs 2 keer op http://www.2dehands.be/autos/autos/lotu ... 7.html?qq=

Heb hem nog eens gemaild en antwoord nu zelfs in het nederlandsen noemt nu Albert! :lol:

Hallo,

Ik heb de bijgevoegde foto's met de auto.

Mijn laatste prijs is € 7000.00

Ik was getrouwd in België, maar helaas ik gescheiden na 6 maanden. Nu ben ik gevestigd in London, UK en ik heb de auto hier bij mij. Het is bijna imposible voor mij om hier te rijden en ook om het hier te verkopen, omdat van het stuur aan de linkerkant. Ik moet verkopen aan een andere te kopen hier. Als je hier niet kan komen ophalen van de auto ik kan het geen verzendkosten berekenen naar uw locatie en je zult 5 dagen inspectie periode hebben tot u besluit om wel of niet kopen. Laat het me weten als je geïnteresseerd bent.

Bedankt

Albert

Ik heb de moeite genomen om deze situatie die toch al enkele jaren bezig is even aan te geven bij E-cops dus ik ben eens benieuwd. ;)

Zouden er nu echt mensen zo dom zijn om hier in te lopen? :roll:
ben
Naam: Ben
Auto: geen

Bericht door ben »

Ik heb de 'eer' gehad om den Albert ook enkele keren in mijn mailbox te krijgen toen ik m'n Europa trachtte te verkopen :D

Neeeee daar loopt toch niémand meer in :o
ovi

Bericht door ovi »

ben schreef:Ik heb de 'eer' gehad om den Albert ook enkele keren in mijn mailbox te krijgen toen ik m'n Europa trachtte te verkopen :D

Neeeee daar loopt toch niémand meer in :o
Die is die grijzen Elise nochtans al jaren aant plaatsen en laatst had hij zelfs een mooie gele gezet! Toch nog van iemand een verhaal gehoord van iemand die er wel in gelopen was??? :roll:
Er zijn echt nog wel minder slimme mensen hé Ben en daarom dat ik hem er elke keer laat afjossen! :lol:
Plaats reactie