In het midden van een rondje Nurburgring is die eruit gesprongen ...
Die haakjes zijn niet echt sterk (plastiek?), is daar geen oplossing voor zonder een S3 te moeten aanschaffen

Je kunt natuurlijk ook gewoon een S2 MY2008 kopen?T_085 schreef:zonder een S3 te moeten aanschaffen
dat er een taalverschil is tussen Hollands nederlands en Vlaams nederlands ( BE-taal? Belgishe taal bestaat wel niet) is een feitCoen schreef:De aanwijzer is in mijn ogen de hendel, het knipperlicht de lampjes aan de buitenzijde.
Wellicht een NL/BE taalverschil?
Hugo schreef:dat er een taalverschil is tussen Hollands nederlands en Vlaams nederlands ( BE-taal? Belgishe taal bestaat wel niet) is een feitCoen schreef:De aanwijzer is in mijn ogen de hendel, het knipperlicht de lampjes aan de buitenzijde.
Wellicht een NL/BE taalverschil?![]()
woon maar 2 km van de Hollandse grens en kom ook veel in Holland, heb er zelfs nog een 8 tal jaar gewerkt, en dan komt dikwijls het taalgebruik ter sprake![]()
en voor die Nederlanders die beweren dat ze de Vlamingen toch goed verstaan, wordt hier altijd een taaltestje gedaan, pas wanneer een nederlander onderstaande zin in mooi ABN kan na zeggen en verklaren is hij geslaagd voor de Vlaamse test![]()
dus voor de Nederlanders, zet onderstaande vraag om in mooi nederlands, beantwoord ze en verklaar uw antwoord![]()
"kan nen blotte ook pellekes hebben op de col van zijne pardesseu?"
heb dat eens aan Billie(Hub) gevraagd en die verstond daar ook niks van![]()
als tegenprestatie gaf hij mij een zin in Zuid Limburgs Nederlands
en dat was dan voor mij dan weer Chinees
![]()