Dag Lotusfanaten,
ik probeerde vandaag mijn portier te openen aan de passagierszijde (links in mijn geval) en de deur wil niet meer openen. Ik dus even het deurpaneeltje eruit gehaald maar in de kabel zit gewoon beweging. Verder kan ik er niet veel aan zien. Heeft iemand dit probleem al eens gehad of weet er iemand een oplossing, alvast heel erg bedankt.
Gr Niek.
Lotus Elise portier probleem.
- niekfermont
- Naam: Niek
- Auto: Elise S2 111S
- Coen
- Naam: Coen
Re: Lotus Elise portier probleem.
Dat probleem heb ik niet maar ik heb wel dat mijn portier bij warmer weer altijd ietsje haakt bij het open doen. Vraag mij ook af hoe dat kan.
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Toevallig eens met de sleutel op slot gedraaid? In tegenstelling tot met de afstandsbediening. Want dan gaat het ook niet. In dat geval is het weer met de sleutel een kwart slag draaien.
- niekfermont
- Naam: Niek
Ik draai mijn slot altijd open en dicht met de sleutel. Maar de passagierszijde eigenlijk nooit. Die doe ik altijd vanaf binnen open.
-
- Auto: Elise 111R
Even afstoffen en aanhaken:
Mijn Elise (111R) is in zijn geheel niet te openen of sluiten met de sleutel. Deze kan in het slot wel 180 graden draaien maar er gebeurt dan niets. Op slot doen en openen kan uitsluitend met de Cobra afstandsbediening.
Dit kan erg onhandig zijn als het dak er op zit en:
-de batterij vd afstandsbediening leeg is
-de accu vd Elise leeg is
-de Elise gewoon weigert te reageren op de afstandsbediening (een keer gebeurt in de regen, heeeerlijke karakterwagentjes zijn het ook
)
Is hier iets aan te doen? Leek mij een mooie winterklus!
Mijn Elise (111R) is in zijn geheel niet te openen of sluiten met de sleutel. Deze kan in het slot wel 180 graden draaien maar er gebeurt dan niets. Op slot doen en openen kan uitsluitend met de Cobra afstandsbediening.
Dit kan erg onhandig zijn als het dak er op zit en:
-de batterij vd afstandsbediening leeg is
-de accu vd Elise leeg is
-de Elise gewoon weigert te reageren op de afstandsbediening (een keer gebeurt in de regen, heeeerlijke karakterwagentjes zijn het ook

Is hier iets aan te doen? Leek mij een mooie winterklus!
- het is alleen onmogelijk totdat iemand het gedaan heeft -