
jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
- stekki
- Berichten: 1250
- Lid geworden op: 16 apr 2012, 15:34
- Naam: Stijn
- Auto: no lotus
- Locatie: Potholecountry
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Met spanning het volledige filmpje uitgekeken. Proficiat voor jou en het hele team natuurlijk
.

Light is not right
- bartvdb
- Berichten: 881
- Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
- Naam: Bart
- Auto: Elise S 2008
- Locatie: Adinkerke
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
bravo !!!! 

-
- Berichten: 1193
- Lid geworden op: 05 mei 2010, 19:29
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
- Locatie: Grens gebied, Nederland.
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Goed gedaan.
Bart had nog gezegd, ben ik vergeten te komen kijken vandaag.
Edit :
Net filmpje Spa gezien, super!
Bart had nog gezegd, ben ik vergeten te komen kijken vandaag.

Edit :
Net filmpje Spa gezien, super!
- Hans340R
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:27
- Auto: Exige Cup 260
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Johan, heeft de Exige Cup (2010 model) standaard een sper?? En hoe bevalt de Exige V6 tov de Exige Cup 260?
- Capitol
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 12:26
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
- Locatie: Limburg
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Johan had niet het model 2010, hij had het model met de achterspoiler in het midden bevestigd op de auto.
M140i & GT3 Touring
- FastEleven
- Berichten: 1925
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
- Locatie: België-Brasschaat
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Hans,Johan, heeft de Exige Cup (2010 model) standaard een sper?? En hoe bevalt de Exige V6 tov de Exige Cup 260?
Ik weet dat de RGB260 standaard een LSD had omdat de oude stock buiten moest, maar heb geen idee van de Cup260.
Dit kun je wel zelf vaststellen door de motorkap te openen en links van de motor onderaan te kijken of je een sticker ziet met code F3 LAP-Z. Voor het standaard differentieel (dus geen LSD) zou de L (Limited) vervangen zijn door een O (van open).
"Hans loopt als de bliksem naar z'n garage en gaat de sticker checken ...."

My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track


- Hans340R
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:27
- Auto: Exige Cup 260
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Hoe doe je dat toch!? Ik heb je pas een paar keer ontmoet en je kent mij nu al door en door!
Idd LAP-Z sticker zit erop!

- Hans340R
- Berichten: 344
- Lid geworden op: 20 jan 2010, 20:27
- Auto: Exige Cup 260
- Locatie: Nederland
- Contacteer:
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
De Oranje Exige was het 2010 model. Later had hij de Solar Yellow cup 260 uit 2009 iddCapitol schreef:Johan had niet het model 2010, hij had het model met de achterspoiler in het midden bevestigd op de auto.
Laatst gewijzigd door Frederik op 26 nov 2013, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: altijd foto's uploaden naar het forum zelf aub ... ff voor je gedaan :)
Reden: altijd foto's uploaden naar het forum zelf aub ... ff voor je gedaan :)
- Capitol
- Berichten: 707
- Lid geworden op: 06 nov 2009, 12:26
- Naam: Bart
- Auto: Lotus-loos
- Locatie: Limburg
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
De oranje was idd een model 2010, de gele niet.
En ik ben ook al snel naar de sticker gaan kijken: F3 LAP-Z.
En ik ben ook al snel naar de sticker gaan kijken: F3 LAP-Z.
M140i & GT3 Touring
- jokke_vlo
- Berichten: 1100
- Lid geworden op: 30 mar 2010, 22:24
- Auto: Exige Cup 2xx (2010)
- Locatie: Tussen Oostende en Arlon
Re: jokke_vlo's Lotus Exige CUP260
Hans340R schreef:Johan, heeft de Exige Cup (2010 model) standaard een sper?? En hoe bevalt de Exige V6 tov de Exige Cup 260?
De 2010 had een sper (mijne toch ja).
De V6 en Cup260 zijn eigenlijk, op de cockpit na, gewoon niet te vergelijken !
Ik zou niet weten waar ik, qua rijden, de gelijkenissen moet zoeken.
Ok ze zijn beiden lichtgewicht, kunnen enorm laat remmen, en hebben geen stuurbekrachtiging.
Maar verder is het verschil, in mijn ogen, ver zoek.
De Exige Cup260 is zeker zo leuk om mee te rijden (rewarding, involving), de V6 is een zoveel snellere/"betere" auto.
De V6 baanwagen die ik heb voelt wel veel meer "baanauto" aan dan de cup260, vermoedelijk heeft dit niets te maken met het concept van de wagen maar met het verschil in ophanging.