dachero schreef:Altijd in voor zoiets maar zelfde situatie als Bartp. Moet zondag op verkenning voor ltl
Misschien de verkenningsroute een beetje verleggen...?
No can do. We zitten niet in de buurt op dat moment! En het is een heel werk dat we moeten doen en checken om jullie een uitdagende rit aan te bieden op de Lotus Toer Limburg. En wees maar zeker: uitdagend zal het zeer zeker zijn de 23e!
Jullie potten drinken en wij maar werken
We kunnen ook komen potten drinken maar dan zou de LTL-rit vooral op de autostrade doorgaan omdat we de rit niet verkend hadden.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Baantje naar de Parking loopt parallel met de oprit van de snelweg.
Even Google Streetview raadplegen kan handig zijn.
Het uur speelt ook voor mij geen grote rol.
Wie heeft er weet van "de pikante uren" ?
1. Larsy
2. Peter D
3. Gunther
4. Erwin (waarschijnlijk)
5. wimvanbeeck ( zou kunnen zonder Elise )
Let wel op. Ik heb met de uitbater hier al eens over gesproken. Hij heeft liefst dat we NA de lunch komen en VOOR de avondspits weg zijn. De man heeft ook een zaak te runnen en als wij enkel en alleen staan te kwijlen over ons machientjes en af en toe ene drinken dan blijven andere klanten misschien weg (iets wat ik begrijp).
Dus concreet stel ik voor om 14:00 af te spreken. We drinken iets en dan zien we wel wat we kunnen doen.
Tot zondag dan?
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
Ferm! Meer interesse is altijd goed. Vooruit mannekes laat u niet kennen. Bosbon (groot en klein) dat is bijkans in uwen achtertuin dus ook komen. Dan die mannen uit Vlaams Brabant en Antwerpen, het is verdorie aan de autostrade, hoe moeilijk kan het zijn.
Iedereen komen verdorie. 14:00 staat daar de parking knalvol met Britse schoonheden
Tot morgen
Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!