Voor alle andere modellen die hierboven geen sub-forum hebben.
oa. Lotus Eclat, Elite, Excel, Carlton & nieuwe ontwikkelingen/prototypes alsook modellen uit een samenwerkingen met andere automerk.
Denk er aan om er een LS7 in te gooien maar toch eerst even met deze rijden om te zien wat het geeft. Gelukkig zitten er 2 tanks in of ik kreeg hem waarschijnlijk niet eens gestart
Na deftig speurwerk en overleg uiteindelijk bandjes gevonden (Toyo R888). De
brandblussers in motorcompartiment en cockpit worden evenals de sleepogen geïnstalleerd en na een laatste complete grondige inspectie mag hij volgende week zijn eerste maal het circuit op...
Capitol schreef:Er reed vandaag nog een Ultima op de trackday van BAT in Spa.
Spa ben ik voorlopig nog niet aan toe in de Ultima. Heb in de gietende regen mijn eerste trackday gedaan in Clastres en de Raidillon zal toch nog even moeten wachten...
Wat ik me afvraag na het zien van het filmpje, is deze eigenlijk niet veel te snel voor dit circuit? Ik zou denken dat het leuker zou zijn als de auto ietsje langzamer zou gaan. Natuurlijk een gedachtengang geheel tegen wat iedereen altijd wil: het moet sneller.
Toen mijn broer en ik door de Franse bergen reden met zijn Duratec 2.3 Elise had ik al zoiets van, je kunt er amper vol gas mee rijden, je zit zo op de 200km/h wat voor daar echt veel te snel is.
Coen schreef:Wat ik me afvraag na het zien van het filmpje, is deze eigenlijk niet veel te snel voor dit circuit? Ik zou denken dat het leuker zou zijn als de auto ietsje langzamer zou gaan. Natuurlijk een gedachtengang geheel tegen wat iedereen altijd wil: het moet sneller.
Toen mijn broer en ik door de Franse bergen reden met zijn Duratec 2.3 Elise had ik al zoiets van, je kunt er amper vol gas mee rijden, je zit zo op de 200km/h wat voor daar echt veel te snel is.
Ja hij is eigenlijk te snel voor Croix maar ik wou mijn nieuwe remblokken inrijden en eens zien wat de nieuwe vleugel en louvres aan de wegligging deden vooraleer het seizoen begint. Ik haal in Croix 217km/u op de rechte lijn t.o.v 183km/u met de 2/11.
De versnellingen liggen ook zodanig lang en je hebt zoveel torque dat je haast niet hoeft te schakelen op deze pocket circuits.