juist, merci he !Erwin schreef:Altijd!
Het blijft een auto met Lotus DNA, toch ...?
J.E.M.'s - kitcar Tiger Seven
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
het eerste definitief stuk uiit de mallen , de motorkap :




-
- Berichten: 1193
- Lid geworden op: 05 mei 2010, 19:29
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
- Locatie: Grens gebied, Nederland.
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
de voorbumper,

Hier dan de bumper gemonteerd op de motorkap . Dit word dan het flip front. De voorbumper blijft gescheiden van de motorkap .


Hier dan de bumper gemonteerd op de motorkap . Dit word dan het flip front. De voorbumper blijft gescheiden van de motorkap .

- Erwin
- Berichten: 1812
- Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
- Locatie: Haasrode
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
Hou je de mallen bij voor een "klantenversie" nadien?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
De mallen worden zeker en vast bijgehouden . Het is altijd al een droom geweest om eens iets zelf te bouwen maar het is dus eigenlijk nooit de bedoeling geweest om deze dan te verkopen, als ik zie dat er dan toch interesse in mijn kas zou zijn zou ik niet twijfelen om deze dan te verkopen natuurlijk .Erwin schreef:Hou je de mallen bij voor een "klantenversie" nadien?
Het interessante is denk ik dat de kas gewoon op een tiger avon past zonder iets te veranderen aan het chassis want daar ben ik bewust af gebleven .
Ik ben namelijk nog een een projekt voor iemand bezig maar meer voor circuit gericht en deze past op een westfield .
Hierbij een foto van de werken eraan

-
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
- Locatie: Sijsele (Belgium)
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven


Ongelofelijk veel respect voor al het werk dat daar in kruipt !!!
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
volgend jaar in mei is mijn open deur en dan kan je zien welke van twee je het meest aanspreekt , ik nodig je alvast uitRed Baron schreef:![]()
Owla dat ziet er persoonlijk nog iets meer m'n goesting uit !
Ongelofelijk veel respect voor al het werk dat daar in kruipt !!!

En merci he , daar kruipt inderdaad veel werk in

-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
de zijvleugels zijn ook klaar




-
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:28
- Naam: Eric
- Auto: Tiger Seven
- Locatie: brakel -O-vl.
- Contacteer:
Re: J.EM.'s - kitcar Tiger Seven
maanden werk afgebroken in een half uurke

het lege chassis

nu kunnen we terug beginnen opbouwen


het lege chassis

nu kunnen we terug beginnen opbouwen