StevenD schreef:... Lol, tja, de ene zijn ophanging is de andere niet he, op het eerste stuk reed er een Seven voor ons waar het vrolijke duo bijna uit wipte terwijl wij nog comfortabel zaten...
Diene Seven, denk dat ik dat was?
Ik reed mee in de Seven van Ellie. Beenhard is dat ding

! We zijn letterlijk en figuurlijk door elkaar gerammeld geweest, allée ja ... ik dan toch.
Af en toe vroeg mijne piloot of het nog ging! Ellie vond dat het nog meeviel

Kwestie van gewoonte zeker?
Gelukkig hadden we 4-puntsgordels om hadden, anders was ik er op bepaalde plaatsen wel uitgevlogen! Ik vermoed dat de Caterham geen veerpoten heeft, maar gewoon 4 ijzeren stangen.
Nou ja, ben blij dat ik mee mocht met hem, waarvoor mijn dank.
Het was een leuke belevenis. Weliswaar met truitje en vestje aan, omdat het iets te fris was om zonder te rijden.
Voor al diegene die klagen over het feit dat een Elise/Exige een beetje krap is, nodig ik uit om eens een toertje mee te rijden in een Seven ... Da's pas krap
Mijn plezier in de Seven was helaas van korte duur, daar de chauffeur wegens misselijkheid opgegeven heeft bij de aankomst bij Van Der Valk (Drongen).
Frederik heeft dan een passend alternatief gevonden voor het 2de deel van de rit. Thx Frederik! Ik mocht mijn jas en truitje in de kofferbak gooien en m'n zonnecrèmke aansmeren (gevoelige velleke é)!
Ik ben mogen meerijden in één van de 2 Speedster, met die van Bart dus.
Joepie, nog nooit in een Opel ... eh ... Vauxhall ... eu ... VX220 gezeten.
Bedankt dat ik je navigator mocht zijn in het 2de deel, Bart!
Hemelsbreed verschil wat het rijcomfort betreft, eigenlijk niet te vergelijken. Je kunt geen appels met peren vergelijken ...

Ben aangenaam verrast van het comfort van een Speedster. Ben ook verrast van de snelheid ervan ... die "
platte kever" daar vooraan (sorry Koen

) heeft z'n 415 pk (ja toch?) toch goed moeten aanspreken om ons er af te rijden, wat onze Dirk een gladgestreken gezicht bezorgde ... een gratis facelifting als het ware
Moet wel toegeven, da's toch een ferm ding, zo'n GT3 ... heb het erbij geschreven op m'n verlanglijstje ...
Wat de snelheid/vlotheid betreft vond ik het in de voormiddag rustiger dan in de namiddag, misschien noodgedwongen door de vering en/of door de misselijkheid van mijn piloot? In de namiddag vond ik het net wat sneller.
Soms was het idd wel goed uitkijken voor de wandelaars en de fietsers, maar het viel eigenlijk nog wel mee, ik heb al erger meegemaakt. De weg is er nu eenmaal voor iedereen é

Wel ene keer is er een fietser demonstratief in het midden van de weg blijven rijden.
Een scooter-rijder zwaaide vriendelijk toen we voorbij raasden ... of was ie misschien toch teken aan het doen dat we wat trager moesten rijden

Nou ja, 'k weet et eigenlijk nie goe ... 't ging te snel
Heb 's morgens een mooi Artega zien staan op de parking van Dennenland.
Ferm machien hoor!
Zoals ik al eerder schreef, ik vond het een geslaagde dag. Eten was lekker ... amaai wat een ontbijtbuffet
Nogmaals bedankt aan iedereen voor deze aangename en ervaringrijke dag!