Iedereen die nog wenst in te schrijven en of indien je nog een copiloot zoekt.
HURRY UP !!!
Maandag 27 augustus worden de inschrijvingen afgesloten en moeten we het aantal deelnemers doorgeven aan de horecazaken.
Iedereen heeft dus nog tot na het weekend om te beslissen om deel te nemen aan één van de laatste rondritten dit jaar !
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
We hebben ondertussen een fotograaf ook gevonden die aanwezig zal zijn !
Alexander Van Boekholdt alias Spykerforce zal in navolging van de Lotus Tour Limburg een fotoreportage voorzien zodat iedereen zal kunnen nagenieten van de Lotus Summer's End.
Wie weet... Krijg ik de Elan op tijd af
Maandag komt de collector binnen van FKM... Die moet ik dan wel nog porten / polijsten. Man man. Een leuke rit, en mijn kar staat op de brug! ... Balen
If you always do what you always did, you always get what you always got.
HJ2 schreef:Wie weet... Krijg ik de Elan op tijd af
Maandag komt de collector binnen van FKM... Die moet ik dan wel nog porten / polijsten. Man man. Een leuke rit, en mijn kar staat op de brug! ... Balen
Je hebt nog een gehele week om die te polijsten dus dat moet zeker lukken, Henk-Jan !