Frederik schreef:Nog geen Elan in overweging genomen? Die zijn best snel hoor ...
Iemand die nog nooit met een Elan gereden heeft waardeert deze wagen niet op eenzelfde manier als iemand die wagen wel kent.
Dat is nu éénmaal de handicap van een Elan...
Echter al diegene die er ooit eentje gehad hebben die hebben er nog steeds 1 of meerdere of willen er zo snel mogelijk terug éne. En dat zegt alles lijkt me.
Zit zelf trouwens al aan m'n 4de en wil hem nooit meer missen!
Die tweede advertentie is een rare idd. Heeft velgen van de 120pk versie. Een Elise S (zoals geadverteerd...) kan niet van dat jaar zijn, die kwam later uit en zoals billie aangeeft heeft andere pk's (136 dacht ik). En ook de CO2 uitstoot klopt niet met een 160pk elise 111S (!). Dat is 163 (de mijne toch).
Persoonlijk blijf ik weg bij advertenties die niet kloppen , alhoewel dat niet altijd iets zegt.
Ik zit persoonlijk meer op die zwarte te gokken momenteel. Vind het wel vreemd dat er geen foto's van het interieur op staan, benieuwd of de km effectief zijn of in miles.
Het enige die me tegenhoudt is de RHD, zou dit de reden kunnen zijn dat de prijs meevalt? Of vinden jullie hem te goedkoop/te duur voor hetgeen hij aanbiedt?
je zult de elise in het echt moeten zien en kijken of hij technisch en optisch in goede staat is ,dan pas kun je zeggen of de prijs goed of slecht is foto's zeggen helemaal niks
Dyem schreef:Ik zit persoonlijk meer op die zwarte te gokken momenteel. Vind het wel vreemd dat er geen foto's van het interieur op staan, benieuwd of de km effectief zijn of in miles.
Het enige die me tegenhoudt is de RHD, zou dit de reden kunnen zijn dat de prijs meevalt? Of vinden jullie hem te goedkoop/te duur voor hetgeen hij aanbiedt?
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]