Wat is er mis met die lak?Guillaume schreef: Lak ga gewoon overal weg![]()
![]()
![]()
Of bedoel je steenslag

Wat is er mis met die lak?Guillaume schreef: Lak ga gewoon overal weg![]()
![]()
![]()
Wacht, ik zal eens proberen om een deftige foto te trekken...thiva schreef:Wat is er mis met die lak?Guillaume schreef: Lak ga gewoon overal weg![]()
![]()
![]()
Of bedoel je steenslag
Garantie Lotus ?Guillaume schreef:Voilà :
En het is dus zo op meerdere plaatsen in de frontclam.
Dus terug schilderwerk + totale roadblock film + nieuwe stripping en klaar.
Dat is absoluut niet compatibel met mijn maniakaal onderhoud![]()
Euh... wagen is niet meer onder garantie... enkel de 1.6l toys komen met 3 jaar garantie heb ik verstaan.Frederik schreef: Garantie Lotus ?
Nee, in het begin dat ik die had heb ik dat gedaan, maar sinds dat de eerste stukjes van de vernis er af gaan ben ik daar mee gestopt.thiva schreef:Misschien een domme vraag, maar spuit je de Elise soms met een hogedrukreiniger af? Het lijkt alsof een steenslagje telkens de aanzet was voor het liften van de vernis.
Steenslag in combinatie met een hogedrukreiniger kan ervoor zorgen dat je stukken vernis doet liften.
Nooit kom ik met een hgdreiniger in de buurt van mijn wagen.
Yup, ook mijn gedacht ... ik gebruik wel hogedruk op mijn wagens, maar dan wel niet op volle kracht natuurlijk want dan spuit je inderdaad alles los.thiva schreef:Misschien een domme vraag, maar spuit je de Elise soms met een hogedrukreiniger af? Het lijkt alsof een steenslagje telkens de aanzet was voor het liften van de vernis.
Steenslag in combinatie met een hogedrukreiniger kan ervoor zorgen dat je stukken vernis doet liften.
Nooit kom ik met een hgdreiniger in de buurt van mijn wagen.