Ik denk dat FastEleven nog een adres heeft in het antwerpse, waar er nog wel eens veel culasses zouden kunnen liggen

Edit: Blijkbaar gelijk gepost met Hugo, ik vermoed dat we hetzelfde adres bedoelen

ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus ( ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ikfastcooki3 schreef:Didier dit is toch een Twin Cam blok met 5 boite ipv 4 boite in de Niet +2?? Of heb ik het compleet mis?
Ik denk dat FastEleven nog een adres heeft in het antwerpse, waar er nog wel eens veel culasses zouden kunnen liggen
Edit: Blijkbaar gelijk gepost met Hugo, ik vermoed dat we hetzelfde adres bedoelen
Ze mankeren niks, Hugo, maar waarom zouden ze aan een wildvreemde zeldzame en waardevolle dingen verkopen die ze later zelf nog nodig hebben ?!?ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus (ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ik
ben daarstraks daar geweest met de Europa en idd was een hemelsbreed verschil dan toen ik daar voor de eerste keer kwam ( in 2009) heb toen bijna hemel en aarde moeten bewegen om daar toen mijn huidige culasse voor mijn Twin Cam te mogen kopenFastEleven schreef:Ze mankeren niks, Hugo, maar waarom zouden ze aan een wildvreemde zeldzame en waardevolle dingen verkopen die ze later zelf nog nodig hebben ?!?ja dat zal over hetzelfde adres gaan, maar het probleem is dat die mens wat mankeert, die verkoopt namelijk niet graag iets, heeft daarom nog veel van Lotus (ook nog veel ander onderdelen), maar als ik met mijn Europa ga zal hij wel een beetje inschikkelijk zijn hoop ik![]()
![]()
![]()
En ga met de Europa, ... , en vermeldt eventueel mijn (echte) naam ....