Polieke - Elise 111R

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Polieke
Naam: Paul
Auto: Elise R

Re: Nieuw hier

Bericht door Polieke »

Dank voor de terugkoppeling. Dit is trouwens een mooi actief forum:-).
Nog wat meer informatie. Ik heb sinds 1996 (eerste baan) allerlei advertenties voor Lotus Elises bekeken omdat het me de ultieme bak leek om lekker mee te touren. Ondanks de accu problemen (die weldra dus opgelost zijn) die opspelen als de auto langer dan enkele weken stilstaat zeer veel plezier van gehad tot nu toe. Ik heb uiteindelijk de Elise R in 2010 via Marktplaats gekocht (...dus geen garantie..), maar verder nooit problemen mee gehad. 33K voor betaald vs 39K bij dealers ongeveer (in 2010), leek me redelijk, maar toch nog steeds prijzig en dus spannend. Er stond 27K op de teller, nu 41K. De beste ervaringen heb ik op de wegen in de Ardennen gehad (+ enkel circuitbezoek), lekker motorrijders zoek rijden in de bochten:-). Omdat ik een occasion heb gekocht hoefde ik me ook geen zorgen te maken over de opties, want de particuliere verkoper had niets in de aanbieding. Desondanks is de Elise proper uitgerust (airco (staat nooit aan), xenon, hardtop, nav systeem op de becker, tractiecontrole, touring pack, cover)...ja, echt heel puur lotus allemaal:-(.
Het moet trouwens behoorlijk van de snelheid en gassen in de bocht gaan wil de TCS ingrijpen, maar dan nog gaat de auto al behoorlijk scheef. Foto's heb ik geupload in 'de showroom'.
groet,
Paul
Dirk510
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen

Re: Polieke - Elise 111R

Bericht door Dirk510 »

Als alles in kannen en kruiken is
wees welkom op 17 mei
Ypres Lotus Day
Place to by
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be