F1 op het forum anno 2012 [poll]

Alles over Lotus in de motorsport
Plaats reactie

Wat gaan we volgen in de F1 in 2012

Lotus F1 Team (Lotus-Renault)
8
31%
Caterham F1 (Team Lotus)
3
12%
beide teams
14
54%
F1 interesseert me niet
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 26

Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door Frederik »

Voor seizoen 2012 zal er veel veranderen wat betreft de naam Lotus binnen de Formile 1, vandaar stel ik me de vraag wat we daarmee gaan doen op het forum.

Team Lotus wordt Caterham F1
Lotus Renault wordt Lotus F1 Team

Gaan we beide teams nog volgen of houden we het bij Lotus F1 Team (van Group Lotus) of gezien de sympathie Caterham F1 heeft gewekt de voorbije 2 seizoenen toch nog Caterham blijven volgen?
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door wimvanbeeck »

Frederik schreef:Voor seizoen 2012 zal er veel veranderen wat betreft de naam Lotus binnen de Formile 1, vandaar stel ik me de vraag wat we daarmee gaan doen op het forum.

Team Lotus wordt Caterham F1
Lotus Renault wordt Lotus F1 Team

Gaan we beide teams nog volgen of houden we het bij Lotus F1 Team (van Group Lotus) of gezien de sympathie Caterham F1 heeft gewekt de voorbije 2 seizoenen toch nog Caterham blijven volgen?
Er zal eigenlijk maar 1 Lotus F1 Team zijn, dus simpel toch !
Maar Caterham is een aanverwante van de Lotus 7 en mag op het Forum dus mag info over Caterham F1 ook zeker, maar er zal maar 1 Lotus F1 zijn !!!!
Hoever Lotus of Caterham als merk bij de ontwikkeling van de F1 betrokken zijn blijft de vraag.
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door co-driver »

Aangezien Lotus Seven en andere replicas van vroegere Lotus wagens welkom zijn op het forum is het niet meer dan logisch dat beide teams evenveel aandacht krijgen :!:

En hopelijk dit jaar zonder vooroordelen of overdreven 'bloempot-gevechteni' :roll: over Mistrer B & Mister F :mrgreen:
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door electroshock »

Over Mr. B. van mij géén vooroordelen,
ik oordeel gewoon (voor mezelf) over zijn gedrag. :D

Met Kimi aan het stuur zal ik er niet naast kunnen kijken, die grote Lotus-stickers,
maar voor de poll hier, toch even mijn uitdrukkelijke voorkeur uiten ! :?

Of ik blij moet zijn dat Petrov straks dankzij voldoende roebels het zitje inpalmt van Trulli,
dat is nog iets heel anders : :(
http://en.espnf1.com/caterham/motorspor ... 67150.html

Als twee honden vechten om een been, ...
hier is anders nog een jonge snaak die wat sponsors kan gebruiken om het gevecht met de roebels aan te gaan, twittert 9h geleden zelf rond dat 2012 het jaar word van 'New opportunities, new changes!', ik ben benieuwd.
http://twitter.com/intent/user?screen_name=GvanderGarde
http://www.giedovandergarde.com/
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
fastcooki3
Berichten: 460
Lid geworden op: 10 okt 2011, 08:39
Auto: Maisto 340r 1:43

Re: F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door fastcooki3 »

Wijlen Colin Chapman heeft 60 jaar geleden beslist, dat er maar 1 Lotus
F1 team is en dat door een aparte firma op te richten genaamd: Team Lotus. Die naam Team Lotus is overgedragen aan Group Lotus een tijdje geleden, maar zij willen de naam de naam niet gebruiken.
Kortom ik respecteer de wil van Colin Chapman en supporter voor geen van beiden, aangezien beiden te kort komen. Misschien moet je die keuze er ook bij zetten Frederik.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door Frederik »

fastcooki3 schreef:Wijlen Colin Chapman heeft 60 jaar geleden beslist, dat er maar 1 Lotus
F1 team is en dat door een aparte firma op te richten genaamd: Team Lotus. Die naam Team Lotus is overgedragen aan Group Lotus een tijdje geleden, maar zij willen de naam de naam niet gebruiken.
Kortom ik respecteer de wil van Colin Chapman en supporter voor geen van beiden, aangezien beiden te kort komen. Misschien moet je die keuze er ook bij zetten Frederik.
De reden dat Colin van Team Lotus een apart bedrijf maakte was voor zover ik weet gewoon om Lotus Cars niet in het faillissement mee te slepen indien er financiële problemen kwamen bij Team Lotus, en goed dat hij het gedaan heeft...

Volgens mij is elk ander merk-gebonden F1 team ook een apart bedrijf. Je zou gek moeten zijn als je het niet deed, dit voor verschillende redenen financieel, risico, aansprakelijkheid...

Maar, de poll is vrij duidelijk heb ik zo de indruk.

Ik bump deze nog es zodat iedereen zijn mening kwijt kan.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11313
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: F1 op het forum anno 2012 [poll]

Bericht door Frederik »

De poll is vrij duidelijk ... we blijven dus Caterham volgen (tot nader order).
Plaats reactie