Merci voor de positieve commentaren. Ik hou jullie op de hoogte.
Volgende zaterdag afhaling en dan gaat hij naar regio Hasselt om in orde gezet te worden.
Dus,koen als ge niet kunt wachten kunt ge de S4S spotten een paar kilometer van uw deur
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
fastcooki3 schreef:Het zou illegaal moeten zijn om zo'n "hete stukken" op de weg toe te laten...
Proficiat dus!
Maar Dachero, ons geliefde zilveren forumlid FastEleven indachtig; zijn "de roden" niet altijd sneller?
Hhhmmmm eerst vond ik de gele sneller
Nu moet ik mijn mening herzien en moet toegeven dat de rode zeer snel zijn maar nu ,de blauwe aan een serieuze inhaalbeweging toe zijn
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
De S4 werd opgevolgd in 1995 door de S4S (S4 sport), die de macht verhoogd naar 300 pk (224 kW; 304 pk) en 290 ft-lbs van het koppel, het verbeteren van all-round prestaties met behoud van het comfort van de vorige versie. Topsnelheid was verhoogd tot 168 mph, skidpad verhoogd tot 0.91g, een verhoogde slalom van 61.7 mph [23] en een 0-60 mph tijd van 4,6 seconden. [24] Hoewel de motor behield zijn 2.2 liter inhoud, vele wijzigingen werden toegevoegd het verbeteren van de motorprestaties. Sommige van de veranderingen waren vergrote inlaat poorten, cilinderkop aanpassingen, een re-gekalibreerd ECM en een herziene turbo. [25] De meest zichtbare externe styling veranderingen was de toevoeging van een grotere achtervleugel genomen van de Sport 300.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !