Dit is ook geen Lotus, maar een proton met Lotus-badge...Bzguy schreef:Met alle respect : leuk wagwntje, maar dit kan toxh geen Lotus zijn
Dan heb ik nog meer begrip voor bepaalde replica's met een Lotus-logo
2014 Lotus Ethos (City-Concept)
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Re: 2014 Lotus Ethos (City-Concept)
- Jeroenbox
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
jammer dat de wagen zo duur is. wel een leuke en prima om daar Lotus als logo op te plakken natuurlijk. Er worden zoveel onderdelen en platforms gedeeld in de business
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- co-driver
- Naam: Kurt
- Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Blue Darkness schreef:Dit is ook geen Lotus, maar een proton met Lotus-badge...Bzguy schreef:Met alle respect : leuk wagwntje, maar dit kan toxh geen Lotus zijn
Dan heb ik nog meer begrip voor bepaalde replica's met een Lotus-logo
Even bezoekje brengen aan site van Lotus Engineering .......
Lotus makes greencars ..... funcars!!
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
ipv een middenmotor een "middenbatterij"
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Gezien Lotus eigendom is van Proton, zijn alle recente Lotus eigenlijk Proton...Blue Darkness schreef:
Dit is ook geen Lotus, maar een proton met Lotus-badge...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
tja, dan zou je alle Ferrari's ook Fiat kunnen noemen...BDC Peter schreef:Gezien Lotus eigendom is van Proton, zijn alle recente Lotus eigenlijk Proton...Blue Darkness schreef:
- co-driver
Blue Darkness schreef:tja, dan zou je alle Ferrari's ook Fiat kunnen noemen...BDC Peter schreef:Gezien Lotus eigendom is van Proton, zijn alle recente Lotus eigenlijk Proton...Blue Darkness schreef:
Wanneer eens een 'echt' bericht van de 'heren'
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
[quote="co-driver]
Wanneer eens een 'echt' bericht van de 'heren' [/quote]
Ik ben al blij als ik 3x de week tijd kan vrijmaken om bij te lezen en mijn eigen topic eens aan te vullen en up to date te brengen.
@ Gunther: Om nog even off-topic te blijven, de Ferrari's F1 rijden met FIAT logo hé
On topic :
Ik heb er totaal geen problemen mee dat de Ethos onder Lotus badge zal verschijnen.
Elke constructeur moet wegens gemiddelde uitlaatgasnormen halen om Europa geen boetes te moeten betalen.
De reden waarom Subaru behalve een kleine Daihatsu of Toyota te verkopen onder Subaru logo, ook nog een dieselmotor hebben ontwikkeld.
Of Porsche zelfs diesels in het gamma opgenomen heeft.
Mijn voorkeur gaat dan naar de oplossing van deze Ethos.
Toekomstgericht, en een mooi uithangbord om de technologie te verkopen aan andere constructeurs.
En hij ziet er zeker niet slecht uit !
Wanneer komt de eerste Lotus sportwagen met KERS ?
Wanneer eens een 'echt' bericht van de 'heren' [/quote]
Ik ben al blij als ik 3x de week tijd kan vrijmaken om bij te lezen en mijn eigen topic eens aan te vullen en up to date te brengen.
@ Gunther: Om nog even off-topic te blijven, de Ferrari's F1 rijden met FIAT logo hé
On topic :
Ik heb er totaal geen problemen mee dat de Ethos onder Lotus badge zal verschijnen.
Elke constructeur moet wegens gemiddelde uitlaatgasnormen halen om Europa geen boetes te moeten betalen.
De reden waarom Subaru behalve een kleine Daihatsu of Toyota te verkopen onder Subaru logo, ook nog een dieselmotor hebben ontwikkeld.
Of Porsche zelfs diesels in het gamma opgenomen heeft.
Mijn voorkeur gaat dan naar de oplossing van deze Ethos.
Toekomstgericht, en een mooi uithangbord om de technologie te verkopen aan andere constructeurs.
En hij ziet er zeker niet slecht uit !
Wanneer komt de eerste Lotus sportwagen met KERS ?
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- co-driver
Lotus Esprit 'straat-versie' word een hybride sportwagen ....maar da's voor op een andere plaats op het forum ....
Eerste spy-foto van de Proton Emas 'clay-model' Blijkbaar is deze te vroeg 'gelekt' .... het bericht bij deze foto is 'plots ' spoorloos ......
Eerste spy-foto van de Proton Emas 'clay-model' Blijkbaar is deze te vroeg 'gelekt' .... het bericht bij deze foto is 'plots ' spoorloos ......
- co-driver
Gisteren op de oto-salon bevestiging gekregen , de 'kleine' lotus vanaf 2014 in show-room bij de Lotus dealers .
Die kleine is wel degelijk een 'echte' Lotus en is sederd Parijs behoorlijk geevolueerd .... o.a véél echte carbon zowel binnen als buiten , BIG BRAKES ....
Een paar fotokes van Paris Motorshow 2011 Ondertussen is het meeste 'zwarte' plastic vervangen door carbon.....
Die kleine is wel degelijk een 'echte' Lotus en is sederd Parijs behoorlijk geevolueerd .... o.a véél echte carbon zowel binnen als buiten , BIG BRAKES ....
Een paar fotokes van Paris Motorshow 2011 Ondertussen is het meeste 'zwarte' plastic vervangen door carbon.....