20/11/2011 : 4e LotusForum.be Mosseldiner [comments & picts]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Re: 20/11/2011 : 4e LotusForum.be Mosseldiner [comments & pi

Bericht door thiva »

Spykerforce schreef:
Red Baron schreef:Ben zeker geen pro-fotograaf, eerder een liefhebber van mooie foto's en daardoor ook beginnen fotograferen als hobby.
Dat weet ik niet, heb nog geen foto's gezien van de fotograaf-forumleden. Maar u had toch samen met iemand anders foto's gemaakt voor de kalender? Die waren toch zeer professioneel?

Ben zelf begonnen als autofreak, om ze dan vast te leggen als herinnering. Daarna dan ook fan geworden van mooie en originele foto's, wat ik dus nu ook altijd probeer te doen :)

Greetz
Red Baron en Jelleken zijn ook foto's komen nemen op onze tour.
De beelden zijn te bekijken op www.teamlotus.be
Wij waren meer dan tevreden van deze kerels en hopen dat ze volgend jaar ook van de partij zijn. ;)
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Spykerforce
Naam: Alex
Auto: Elise S CR MY14
Contacteer:

Bericht door Spykerforce »

thiva schreef:
Spykerforce schreef:
Red Baron schreef:Ben zeker geen pro-fotograaf, eerder een liefhebber van mooie foto's en daardoor ook beginnen fotograferen als hobby.
Dat weet ik niet, heb nog geen foto's gezien van de fotograaf-forumleden. Maar u had toch samen met iemand anders foto's gemaakt voor de kalender? Die waren toch zeer professioneel?

Ben zelf begonnen als autofreak, om ze dan vast te leggen als herinnering. Daarna dan ook fan geworden van mooie en originele foto's, wat ik dus nu ook altijd probeer te doen :)

Greetz
De beelden zijn te bekijken op http://www.teamlotus.be
Wij waren meer dan tevreden van deze kerels en hopen dat ze volgend jaar ook van de partij zijn. ;)
Ah ja, Jelleken was ik vergeten! Klopt, dikke platen zitten ertussen!

Greetz
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

thiva schreef:
Spykerforce schreef:

Greetz
T'is te zien wa de pot schaft oor Thierry! :D
Spykerforce
Contacteer:

Jelleken schreef:
thiva schreef: Red Baron en Jelleken zijn ook foto's komen nemen op onze tour.
T'is te zien wa de pot schaft oor Thierry! :D
Ik ben van mening dat je niet eens veel auto's nodig hebt om geslaagde foto's te maken, het is maar wat je er zelf van maakt. In elke situatie zijn er veel mogelijkheden, je moet er alleen een oog voor hebben en je moet het natuurlijk spelenderwijs ontdekken. Ondanks dat er bij het Mosseldiner van 2011 weinig Lotussen waren, en de omgeving dankzij de werken ook niet echt aantrekkelijk was, vind ik toch dat er enkele leuke platen uit zijn voortgekomen :) Resultaat was beter dan ik verwacht had!

MAAR, laat de Exiges, 2-Elevens en de hele mik-mak maar komen :D De foto's op teamlotus zijn echt wel leuk, en geven een ontzettend goede indruk hoe het daar was! Kan nog veel leren van deze fotografen! En natuurlijk wat een line-up... Enorm dikke pret voor de eigenaren daar!

Feestelijke groeten
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Spykerforce schreef: Ik ben van mening dat je niet eens veel auto's nodig hebt om geslaagde foto's te maken, het is maar wat je er zelf van maakt. In elke situatie zijn er veel mogelijkheden, je moet er alleen een oog voor hebben en je moet het natuurlijk spelenderwijs ontdekken. Ondanks dat er bij het Mosseldiner van 2011 weinig Lotussen waren, en de omgeving dankzij de werken ook niet echt aantrekkelijk was, vind ik toch dat er enkele leuke platen uit zijn voortgekomen :) Resultaat was beter dan ik verwacht had!
Das juist!
En als je nu al zo tevreden bent over je eigen foto's, dan komt dat zeker goed! 8-) :mrgreen:
Spykerforce
Contacteer:

Jelleken schreef:
Das juist!
En als je nu al zo tevreden bent over je eigen foto's, dan komt dat zeker goed! 8-) :mrgreen:
Nou, .... Ik ben heel kritisch en vind mijn foto's ook maar zelden echt goed. Perfectionist dus. Ik zie altijd dingen die ik verkeerd gedaan heb.. Het was voor mij ook raar dat een aantal mensen de foto's van het Mosseldiner erg mooi vonden, terwijl er voor mij maar een aantal goede foto's ertussen staken :P

Aan de andere kant: zo zie je je fouten en weet je dat voor de volgende keer, en zo leer je denk ik ook sneller :)

Feestelijke groeten
Plaats reactie