gr
Bram
Hey Bram. Ik vind dit eigelijk een leuke oefening.BramVP schreef:maar minder relevant voor mijzelf, want ik heb vooral interesse in de RHDs uit de UK.
En daar gaan we weer...KoenC schreef: Hey Bram. Ik vind dit eigelijk een leuke oefening.
Gezien je favoriet bent van de RHD moet je zeker nu eens langs gaan bij FKM.
Daar staat net weer een "super" koopje op de brug.
Langs buiten gezien een prachtige gele Mk1. Maar daarna hebben we een rondleiding gekregen onder de auto ... Met de bodemplaten verwijderd.
Vergeet niet dat de UK een eiland is omgeven door zout water.
Onderdelen die gewoon kapotgeroest waren, en roest is zowat overal aanwezig. tem de roostertjes achteraan naast de uitlaat![]()
Ze hebben bij FKM topklasse mechaniekers (ik raad je aan eens met hen te praten) en ze kunnen idd al je problemen oplossen maar ... €€€€€. En, hupakee, daar gaat je winst.
En dan zwijgen we nog over het daarna eventueel verkopen ...
Ik ben er zeker van dat er idd ook goeie zijn maar niet iedereen is begiftigd met de ervaring en kennis van de professionals....
Als de pond terug zou stijgen naar het oude niveau, dan is iedereen vanzelf genezen ...Soms doet men hier net alsof RHD kopen een ziekte is.
We blijven gaan!thiva schreef:En daar gaan we weer...
Thiery, je moet je niet aangesproken voelen, allée, dat was zeker niet mijn bedoeling. Die van jou valt buiten deze categorie. Zit ook in een totaal andere prijscategorie, met reden.thiva schreef:Je mag mijn Elise gerust bij FKM op de brug zetten voor een "rondleiding".
Dat is trouwens ook gebeurd toen de wagen hier ingevoerd is. Alles heel netjes.