GhostRider - Nog geen Lotus maar wel zoekende

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Re: Nog geen Lotus maar wel zoekende.

Bericht door dachero »

GhostRider schreef:Als Porsche adept dit weekend even geneusd bij een verkoper van diverse 356ers. En ja, een babyblue 356 BT5 uit '63.... zucht.
Wordt 'm toch maar niet.... katsjiiiiing €€€!!!!. :roll:
Ik houd me lekker bij de zoektocht naar een Elise, en om de zoektocht wat te beperken toch naar m'n voorkeur Elise, de S1, in een opvallend kleurtje. Op verzoek van het vrouwke een linksgestuurde, of de prijs moet dermate zijn, dat om laten bouwen zin heeft. We zoeken dus weer even verder...

Deze viel mij op met name door de kleur die me enorm aanspreekt. Yummie, die lambokleur, I like!
Iets op tegen, een niet-lotus kleur? Waardeverminderend oid?
Aangezien de aanbieder helemaal in het hoge noorden voor mij zit...
Kent iemand hem, dan wel deze Elise? Ben benieuwd..
lv-s.jpg

Allez ,wie koopt nu zo'n kleur? :?

Ik hou meer van discrete kleuren 8-) :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
soundman
Naam: Theo
Auto: Esprit S4
Contacteer:

Bericht door soundman »

:shock: nice colour ghostrider :shock:
:roll: hoe geiler,,,,,,euh geler hoe beter , i mean ,,,,
trouwens welkom hier op't forum , eenmaal je aan deze jongens verkocht bent , kan je niet meer terug ,,,,,trust me,,,,,, ;)
**POWER IS NOTHING WITHOUT CONTROL**
GhostRider
Auto: 1997 S1.

Bericht door GhostRider »

De kleur is geen Scandal Green, maar een erop lijkende Verde Athica, officieel een Lamo Gallardo kleur. Maar man wat een machtig kleurtje :shock: !
Het is dat Opende niet om de hoek ligt anders ging ik even langs. Moet nu het goede moment even afwachten om erheen te kunnen. Zitten momenteel even een beetje in een kraamtijd.... Het risico dus dat 'ie 'm verkoopt voor ik 'm gezien heb, maargoed. Ben ik in de gelegenheid, dan gas ik even langs...
Maar als iemand mij kan informeren over de aanbieder (krijgt nl. regelmatig lekkere Elises binnen) dan wel de Elise zelf, dan houd ik me van harte aanbevolen.
Is een aankoopkeuring verstandig, of is met een buyers list de auto zelf te checken?

Verders wel leuk, die zoektocht... ;)
Bijlagen
img8112tq2.jpg
img8112tq2.jpg (132.46 KiB) 3365 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Frederik op 27 mei 2011, 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto's altijd uploaden naar het forum aub ! (zie howto indien je niet weet hoe het werkt)
GhostRider

:( :( :(
Was net te laat voor de Lambogroene S1.
Zou eerder gaan kijken, maar is toch effe een ritje van 2 uur heen en 2 uur terug. En dan net voor de tweede keer in de luiers, dus kon niet zo 1-2-3 naar Groningen toe. Had nu een klus in Joure, dus dacht te gaan kijken en een bod uit te brengen... net verkocht, 1 dag te laat. En toch een poosje te koop gestaan.
Kan me wel voor m'n kop slaan dat ik die heb laten gaan... was echt helemaal naar wens. Was dus een daagje nationale rouw voor me.
Zoeken maar weer verder....
Houd me dus nog steeds aanbevolen voor een S1, LHD, nette staat, en liefst fel kleurtje... ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

er staan een paar geeltjes op mobile.de
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

GhostRider schreef::( :( :(
Was net te laat voor de Lambogroene S1.
Zou eerder gaan kijken, maar is toch effe een ritje van 2 uur heen en 2 uur terug. En dan net voor de tweede keer in de luiers, dus kon niet zo 1-2-3 naar Groningen toe. Had nu een klus in Joure, dus dacht te gaan kijken en een bod uit te brengen... net verkocht, 1 dag te laat. En toch een poosje te koop gestaan.
Kan me wel voor m'n kop slaan dat ik die heb laten gaan... was echt helemaal naar wens. Was dus een daagje nationale rouw voor me.
Zoeken maar weer verder....
Houd me dus nog steeds aanbevolen voor een S1, LHD, nette staat, en liefst fel kleurtje... ;)

Kijk eens hier, die kwam ik toevallig tegen, weet niet wat je vereisten en zo zijn, maar ik vermeld hem maar gewoon eens, je weet maar nooit, het is geen LHD, maar wel HEEL HEEL nette staat!

http://pistonheads.co.uk/sales/3098897.htm
GhostRider

Dat is idd. wel een lekker machientje, en zit inderdaad wel erg in de buurt van wat ik zoek.
Beetje meer pk, lekker kleurtje, alleen dan RHD...
Eens kijken of er contact mee te leggen is voor wat meer gedetailleerde info/foto's.
Zanx. ;)
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

GhostRider schreef:Dat is idd. wel een lekker machientje, en zit inderdaad wel erg in de buurt van wat ik zoek.
Beetje meer pk, lekker kleurtje, alleen dan RHD...
Eens kijken of er contact mee te leggen is voor wat meer gedetailleerde info/foto's.
Zanx. ;)
S1 ombouwen is nog makkelijker dan een S2 ... :)
GhostRider

Dat had ik inderdaad ook gemerkt.
Voorlopig eerst even rechts zitten, misschien went 't vrouwke er zelfs aan. Anders idd. ombouwen.
Heb overigens ook gereageerd op een gele en op een azure blauwe. Maar die blauwe zal dan nog wel een faceliftje ondergaan. Wel beide LHD...

Ga me eerst maar eens inlezen hoe import een beetje in z'n werk gaat.
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

GhostRider schreef:Dat had ik inderdaad ook gemerkt.
Voorlopig eerst even rechts zitten, misschien went 't vrouwke er zelfs aan. Anders idd. ombouwen.
Heb overigens ook gereageerd op een gele en op een azure blauwe. Maar die blauwe zal dan nog wel een faceliftje ondergaan. Wel beide LHD...

Ga me eerst maar eens inlezen hoe import een beetje in z'n werk gaat.
Vanaf nu volg ik dit hier een beetje meer, die groene is echt prachtig! :mrgreen:
Plaats reactie