02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Re: 02/06/2011 - Ypres Lotus Day 2011 [comments & foto's]
Klein beetje bezig gehouden met Illustrator...
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- stubru4ever
- Auto: 40th Hethel Lim Edition
Vandaag thuis gekomen en een brief in de bus ontvangen van onze 'blauw gestreepte' vriend. Op 2 juni (YLD) om 8.34u op de E17 ter hoogte van Waregem geflitst. 136, gecorrigeerd 127. €50 boete
Gdvrdmme, die mannen zijn er ook vroeg bij. En wat ik dan nog het strafste vind ; ik heb ne Coyote
die aanstond...
Ofwel was ik de eerste Coyote-gebruiker die daar die ochtend voorbijreed (wa ik ten zeerste betwijfel), ofwel stond hij daar net ofwel is da 'spelleke' toch zo betrouwbaar niet zoals door velen wordt aangegeven...
Een diep ontgoochelde Coyote-gebruiker

Gdvrdmme, die mannen zijn er ook vroeg bij. En wat ik dan nog het strafste vind ; ik heb ne Coyote

Ofwel was ik de eerste Coyote-gebruiker die daar die ochtend voorbijreed (wa ik ten zeerste betwijfel), ofwel stond hij daar net ofwel is da 'spelleke' toch zo betrouwbaar niet zoals door velen wordt aangegeven...
Een diep ontgoochelde Coyote-gebruiker

Als't kraakt, moe je stop'n
- marky_mark_98
- Naam: Marc
- Auto: Elise MK2 S
Zal waarschijnlijk nog niet gespot zijn want mij heeft de coyote al meerdere keren "gered" ...stubru4ever schreef:Vandaag thuis gekomen en een brief in de bus ontvangen van onze 'blauw gestreepte' vriend. Op 2 juni (YLD) om 8.34u op de E17 ter hoogte van Waregem geflitst. 136, gecorrigeerd 127. €50 boete![]()
Gdvrdmme, die mannen zijn er ook vroeg bij. En wat ik dan nog het strafste vind ; ik heb ne Coyote![]()
die aanstond...
Een diep ontgoochelde Coyote-gebruiker![]()

- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Hier van het zelfde laken een pak.stubru4ever schreef:Vandaag thuis gekomen en een brief in de bus ontvangen van onze 'blauw gestreepte' vriend. Op 2 juni (YLD) om 8.34u op de E17 ter hoogte van Waregem geflitst. 136, gecorrigeerd 127. €50 boete![]()
Gdvrdmme, die mannen zijn er ook vroeg bij. En wat ik dan nog het strafste vind ; ik heb ne Coyote![]()
die aanstond...

Die agenten wilden ook gewoon graag fotos van die mooie lotussen. Zij moesten werken en konden niet op de YLD zijn.

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
euhm ... ze staan daar veel 
Let wel : een Coyote is geen toestel die maakt dat je nooit boetes krijgt, ik zie een Coyote als een extra paar ogen. Maar je moet nog altijd opletten, en je kan inderdaad de eerste zijn die een controle voorbijrijdt.
Gelukkig waren de Lotjes vrij rustig dat moment, allemaal belachelijke boetes want veel volk was er die moment niet op de snelweg.
126, 127km/u die worden gepakt, maar de echte criminelen daarentegen ...

Let wel : een Coyote is geen toestel die maakt dat je nooit boetes krijgt, ik zie een Coyote als een extra paar ogen. Maar je moet nog altijd opletten, en je kan inderdaad de eerste zijn die een controle voorbijrijdt.
Gelukkig waren de Lotjes vrij rustig dat moment, allemaal belachelijke boetes want veel volk was er die moment niet op de snelweg.
126, 127km/u die worden gepakt, maar de echte criminelen daarentegen ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- stubru4ever
- Auto: 40th Hethel Lim Edition
X-ian schreef:Hier van het zelfde laken een pak.stubru4ever schreef:Vandaag thuis gekomen en een brief in de bus ontvangen van onze 'blauw gestreepte' vriend. Op 2 juni (YLD) om 8.34u op de E17 ter hoogte van Waregem geflitst. 136, gecorrigeerd 127. €50 boete![]()
die aanstond...
om 8:39 op dezelfde plek. Gecorrigeerd 126. En ook vandaag ontvangen.
Die agenten wilden ook gewoon graag fotos van die mooie lotussen. Zij moesten werken en konden niet op de YLD zijn.
Dat moet ook lukken

Ben al blij dat et 'maar' aan 126 is...

Als't kraakt, moe je stop'n
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
... die vullen de staatskas niet, eens opgepakt.Frederik schreef:126, 127km/u die worden gepakt, maar de echte criminelen daarentegen ...
Maar rond 8h30 in het weekend op de snelweg, een actie voor de verkeersveiligheid zeker ?
Red Baron schreef:Klein beetje bezig gehouden met Illustrator...
Tof !
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
ZEER zeker voor de verkeersveiligheid! (volgens hen) not!electroshock schreef:... die vullen de staatskas niet, eens opgepakt.Frederik schreef:126, 127km/u die worden gepakt, maar de echte criminelen daarentegen ...
Maar rond 8h30 in het weekend op de snelweg, een actie voor de verkeersveiligheid zeker ?
Ik vind dit echt poenpakkerij!
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Bart
- Auto: Elise S2
Ach, je moet je op elk moment van de dag aan de regels houden, tijdstip en dag spelen hier geen rol. Je kent de consequenties en je moet dan ook een waardig verliezer zijn. Maar het ging hier toch over YLD 2011 ??? 

- X-ian
- Naam: Christian
- Auto: Ik had Elise Type 25
Precies, dat zeg ik toch, die mannen konden er niet bij zijn op de YLD en wilden ook fotos. 
Ik ben nog speciaal gaan vragen of ik een kopietje mocht hebben, maar dat kostte extra..

Ik ben nog speciaal gaan vragen of ik een kopietje mocht hebben, maar dat kostte extra..