Normaal ga ik elke avond om 21u stipt slapen na m'n melkje en m'n stukje fruit...
Maar het is zo erg gesteld met mij dat ik het lotusforum nu al mee neem IN m'n bed (de technologie de dag van vandaag laat dat jammer genoeg toe!), al een geluk dat mijn vriendin dat niet ziet!
Dus, ik kan mij niet inbeelden wat dat gaat zijn als ik ooit zelf zal rijden met mijn eigen Lotus, samen met jullie, als ik nu al zo verslaafd/freaky/gek/ongeduldig/opgewonden ben!
Help?
Laatst gewijzigd door Jelle op 16 apr 2011, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Jelleken schreef:Normaal ga ik elke avond om 21u stipt slapen na m'n melkje en m'n stukje fruit...
Maar het is zo erg gesteld met mij dat ik het lotusforum nu al mee neem IN m'n bed (de technologie de dag van vandaag laat dat jammer genoeg toe!), al een geluk dat mijn vriendin dat niet ziet!
Dus, ik kan mij niet inbeelden wat dat gaat zijn als ik ooit zelf zal rijden met mijn eigen Lotus, samen met jullie, als ik nu al zo verslaafd/freaky/gek/ongeduldig/opgewonden ben!
Er zijn er hier een paar precies wat zenuwachtig
Das meer dan normaal. Vorige week ook weinig geslapen de dag voor mijn circuitdoop in Francorchamps.
... maar éénmaal jullie de pits uitrijden en dan voor de eerste keer de Raidillon op rijden ... onbeschrijfelijk gevoel.
Hou het safe allemaal en geniet!
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
KoenC schreef:Er zijn er hier een paar precies wat zenuwachtig
Das meer dan normaal. Vorige week ook weinig geslapen de dag voor mijn circuitdoop in Francorchamps.
... maar éénmaal jullie de pits uitrijden en dan voor de eerste keer de Raidillon op rijden ... onbeschrijfelijk gevoel.
KoenC schreef:Er zijn er hier een paar precies wat zenuwachtig
Wil dat zeggen dat ik morgen geen foto's zal kunnen maken van de o zo mooie Exige S260 RGB????
Ben nog niet zeker dat ik ga rijden, in 2008 een slechte dag gehad, eigenlijk al 4 keer op Spa gereden en de laatste 3 waren nat, daardoor was het voor mij even genoeg en is Spa voor mij een beetje ongeliefd geworden...
Ik kom enkel de baan op als het droog is, en hoop het plezier van op Spa te rijden terug te vinden.
Frederik schreef:Ben nog niet zeker dat ik ga rijden, in 2008 een slechte dag gehad, eigenlijk al 4 keer op Spa gereden en de laatste 3 waren nat, daardoor was het voor mij even genoeg en is Spa voor mij een beetje ongeliefd geworden...
Ik kom enkel de baan op als het droog is, en hoop het plezier van op Spa te rijden terug te vinden.
Kpeis dat je het niet gaat kunnen weerstaan
Zondag opnieuw vrij mooi lenteweer met soms wolkenvelden maar tevens mooie zonnige perioden. Het kwik stijgt nog wat en komt uit bij 16 à 17° op de meeste plaatsen en 18 à 19° in de Kempen. Vlak aan zee en over de Ardennen is het koeler bij zo'n 14 à 16°. De wind is eerst zwak veranderlijk en wordt nadien noordoostelijk.
Ik hoop het ... ben nu geen broekschijter, maar in 2008 had ik er niets aan.
Extreem glad, in elke bocht schuiven en minstens elke 2 ronden rode vlag wegens -tig ongevallen ... neen, dan is het echt niet leuk.
Droog met 14-16 graden lijkt goed ... ook voor de mechaniek van de wagen.
Frederik schreef:Ik hoop het ... ben nu geen broekschijter, maar in 2008 had ik er niets aan.
Extreem glad, in elke bocht schuiven en minstens elke 2 ronden rode vlag wegens -tig ongevallen ... neen, dan is het echt niet leuk.
Droog met 14-16 graden lijkt goed ... ook voor de mechaniek van de wagen.
Welja, inderdaad, als het to risky is of je gewoon geen schade wil of andere miserie, dan moet je niet rijden hé, ik zou het ook niet doen, moest ik in jou plaats zijn...